  • 11. Data: 2010-08-08 16:38:13
    Temat: Re: Gwarancja w Ceed
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:

    > Dobrze pamiętam, że się upierałeś, jaką to wspaniałą gwarancję ma Ceed na
    > 7 lat i 100 (czy 150kkm)? :>

    Nie wiem co pamiętasz i jakoś nie rozumiem o co Ci chodzi.
    Liczyłeś że klocki i opony też mi wymienią na nowe po 6 latach? ;-)

  • 12. Data: 2010-08-08 16:39:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> napisał w wiadomości news:

    > Można się cieszyć, że skończy się na 500 zł z wymianą oleju jak sądzę,
    > ale to nie jest gwarancja tylko jechanie po naiwnych (bez urazy),
    > który wierzą że ją mają.

    No co ty, olej też powinien być wymieniony w jej ramach, inaczej tacy
    fachowcy jak Ty będą niezadowoleni.

  • 13. Data: 2010-08-08 16:42:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Dlaczego kupujesz gejowe zamienniki a nie oryginał w ASO?

    Kto powiedział że kupię jakieś zamienniki?
    Nie zrozumiałeś co było napisane w poprzednim poście, to zamiast się pluć
    poproś o wyjaśnienie.

    To tak nawiasem, oczywiście że kupiłbym zamienniki, gdyby takowe istniały,
    nie widzę powodów żeby dawać ASO zarobić więcej niż to konieczne.
    Przez 3 lata kupiłem u nich tylko dwie żarówki i jeden filtr (i to tylko
    dlatego że sklep w którym kupuję filtry dał ciała i sprzedał mi zły, a nie
    chciało mi się wracać).
    Aaaa - i jeszcze dywanik do bagażnika - bo był tańszy niż u producenta. ;-)
    Nawet wycieraczki kupowałem w ASO Fiata, bo były o połowę tańsze.

  • 14. Data: 2010-08-08 16:56:29
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-08 16:38, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    > wiadomości news:

    > Nie wiem co pamiętasz i jakoś nie rozumiem o co Ci chodzi.

    Wiesz, wiesz... :P

    > Liczyłeś że klocki i opony też mi wymienią na nowe po 6 latach? ;-)

    Akurat klocki i opony to z automatu są uznawane za elementy
    eksploatacyjne, zużywające się wraz z przebiegiem. :P
    Ale, żeby łącznik stabilizatora w wykonaniu małych, koreańskich rączek? ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 15. Data: 2010-08-08 17:02:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:

    > Akurat klocki i opony to z automatu są uznawane za elementy
    > eksploatacyjne, zużywające się wraz z przebiegiem. :P

    A zawieszenie nie?
    Gdzie tak jest?
    Bo jak do tej pory wszędzie było.
    Fiat wymieniał do 30 kkm.

    Ale może warto się pokłócić.

    > Ale, żeby łącznik stabilizatora w wykonaniu małych, koreańskich rączek? ;)

    A to on się nie zużywa?
    No to nie wiedziałem, będę musiał zweryfikować.

  • 16. Data: 2010-08-08 17:10:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > Akurat klocki i opony to z automatu są uznawane za elementy
    > eksploatacyjne, zużywające się wraz z przebiegiem. :P

    No to jednak wygląda, iż to Ty się musisz doedukować.
    Np. tu:
    http://www.peugeot-klub.pl/forum/viewthread.php?thre
    ad_id=21171&pid=186396

  • 17. Data: 2010-08-08 17:16:01
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-08 17:10, Cavallino pisze:
> [...]
    > wiadomości news:

    > No to jednak wygląda, iż to Ty się musisz doedukować.

    Jak się wczytać dokładniej, to wychodzi, że to poszczególne ASO walą w
    przyrodzenie. Jedne twierdzą, że tylko do 25kkm uznają to za awarię,
    inne, że do 40-tu.
    Ciekawi mnie stanowisko producentów w takim razie. Chyba sobie z nimi
    powymieniam nieco korespondencji.

  • 18. Data: 2010-08-08 18:27:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > A to on się nie zużywa?
    > No to nie wiedziałem, będę musiał zweryfikować.

    Całe auto się zużywa.

    --
    ignorance is bliss

  • 19. Data: 2010-08-08 18:49:40
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

> [...]
    > wiadomości news:

    > No to jednak wygląda, iż to Ty się musisz doedukować.

    Z doswiadczenia z gwarancja Renault na Trafica. Przy 90kkm (1,5 letnie
    auta, bo dwie sztuki w tym samym czasie) wymieniano na gwarancji caly
    drazek stabilizatora ze wzgledu na zuzyte elementy metalowo - gumowe.

    Okres gwarancyjny samochodu dwa lata.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 20. Data: 2010-08-08 21:05:30
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 8 Aug 2010 17:02:12 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Bo jak do tej pory wszędzie było.

    Nie wszędzie.

    >Fiat wymieniał do 30 kkm.