  • 91. Data: 2010-08-16 18:11:20
    Temat: Re: Gwarancja w Ceed
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 9 Aug 2010 11:24:03 +0200, w <i3ohfg$q15$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Pytanie jest proste, skoro są dwa, a w necie masa opinii, że jak jeden
    > padnie, to jest duża szansa, że niedługo padnie i drugi, więc zastanawiam
    > się czy nie wymienić od razu obu.

    Moje doświadczenie wskazuje, że jak nie wymienisz obu, to za rok wymienisz
    drugi.
    Od razu możesz sobie gumki od stabilizatora wymienić, pewnie to jakieś grosze.

  • 92. Data: 2010-08-16 21:53:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > się czy nie wymienić od razu obu.

    >Moje doświadczenie wskazuje, że jak nie wymienisz obu, to za rok wymienisz

    No właśnie niekoniecznie, ponoć jeden może paść o połowę wcześniej niż
    drugi.
    Jako że wymiana obydwu naraz nie jest nic tańsza niż wymiana każdego z
    osobna, to postanowiłem poczekać i sprawdzić ile drugi wytrzyma.
    A przy okazji sprawdzę na ile wystarczy polski zamiennik.

  • 93. Data: 2010-08-18 05:14:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

> [...]
    > osobna, to postanowiłem poczekać i sprawdzić ile drugi wytrzyma. A przy
    > okazji sprawdzę na ile wystarczy polski zamiennik.

    Niezły szrociarz z Ciebie. Szkoda, że go sobie nie pospawałeś.

    --
    ignorance is bliss

  • 94. Data: 2010-08-18 10:14:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Niezły szrociarz z Ciebie. Szkoda, że go sobie nie pospawałeś.

    He,he, nawet sprawdziłem ile kosztowałaby naprawa.
    Wyszła, że o 1/3 drożej niż nowy zamiennik i mniej więcej tyle ile nowy
    oryginał. ;-)

    I to by było na tyle na temat klepania zamiast wymiany uszkodzonych w
    kolizji części, o które tak usilnie zabiegałeś.