eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaGwarancja Nikon Polska - paranojaRe: Gwarancja Nikon Polska - paranoja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Gwarancja Nikon Polska - paranoja
    Date: Thu, 18 Feb 2010 12:25:37 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <19tku8pqhjcw$.1t2l58h61newj.dlg@40tude.net>
    References: <hlj4ic$dql$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlj7eg$kbh$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.13.39.172
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1266492340 20209 195.13.39.172 (18 Feb 2010 11:25:40 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Feb 2010 11:25:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Face: ?~X6yj}[/>Qcc%>()b\U,y%."Z9-T-r07I|g%KEp.*EkVPoQL`*qAZ*L,,ZpZQXBy#Fu1IY
    K7T4,lwVbsE?;~wo,a:.d]@Q5F@.Whu*`Nr"S!ic(q{,;3,!^)g4r5+<_s7X?zWOx7Y?5Y1=*w-}:q
    d@dIbX/Ijf~3lBoX8d0O-UM6Q+G_vliGq8NQT=p4X`EnE*wG5+~Xl`!@T,:
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:848967
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 12:11:47 +0100, Sławek Drogosz napisał(a):

    >> d) Sklep może wydać wtórnik - ale wymaga podania dokładnej daty zakupu i
    >> jaki sprzęt był kupowany lub numeru paragonu (po numerze seryjnym nie
    >> potrafią zidentyfikować transakcji)
    >> e) Klient nie pamięta dokładnej daty zakupu a sklep nie wydaje wtórnika
    >> f) Klient traci gwarancję
    >
    > Nie wiem jak Wy - ale ja bym na miejscu Klienta przycisnął sklep - co to
    > znaczy, że nie wydadzą wtórnika paragonu (bo Klient nie pamięta dokładnej
    > daty zakupu) - jest karta z pieczątką i podpisem pracownika sklepu - jest
    > model aparatu - jest jego numer seryjny - niech szukają w bazie paragonu do
    > skutku. ;-)

    I zatrudnią do tego wróżkę ;) Przecież paragon da się zidentyfikować
    wyłącznie po numerze i dacie, niby jak miałby pracownik po numerze seryjnym
    cokolwiek znaleźć w systemie sprzedaży? :)

    Inna rzecz, że na karcie gwarancyjnej powinna być wstawiona data zakupu, a
    to już powinno umożliwić namierzenie paragonu, o ile nie ma kilkunastu
    takich samych.

    --
    Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: