  • 11. Data: 2010-10-08 11:26:35
    Temat: Re: Gumy tylko dla prawdziwych twardzieli
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Piotr Klimek pisze:

    > P.S. Masz gdzies fotki, ktore robily Twoje kolezanki na ostatniej sesji w
    > nowodworze?

    Moje urocze koleżanki chciałeś powiedzieć.
    :-)

    AZ - masz moje copyrajty zeby wystawic Piotrowi i jego koledze.
    Da rade ?
    Bo ja nieco zarobiony jestem.

    KJ

  • 12. Data: 2010-10-08 11:27:19
    Od: "marcinu" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości
    > A te gumy to ile jeszcze wypadow na tor wytrzymaja? Bo jak jeden to ja juz
    > wole komplet za 1kzl nowych - na takich daje rade ze trzy razy po torze
    > pojezdzic.

    Siemka
    Opony potorowe to raczej nadają się do lansu po mieście :) lub wyścigów na
    1/4 mili :)

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5505
    (20101005) __________

  • 13. Data: 2010-10-08 11:29:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-10-08, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > AZ - masz moje copyrajty zeby wystawic Piotrowi i jego koledze.
    > Da rade ?
    > Bo ja nieco zarobiony jestem.

    Da rade, wieczorkiem wrzuce gdzies wszystko na jakiegos eftepa bo
    nie mam ich przy sobie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2010-10-08 11:30:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-10-08, marcinu <f...@w...pl> wrote:

    > Opony potorowe to raczej nadaj? sie do lansu po mie?cie :) lub wy?cigów na
    > 1/4 mili :)

    No popacz, ze Ty mi o tym wczesniej nie powiedziales? Jak tylko wroce do domu
    to natychmiast wrzuce czekajacy komplecik w kosz...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2010-10-08 11:40:22
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 08.10.2010 AZ <a...@g...com> napisał/a:

    > Powiedz mnie gdzie kupie torowe gumy za 1000 to wezme ze 3 komplety...
    > Patrzylem na ceny tych gum i wychodzilo cos ~1600 PLN za komplet 120+190.

    Można pogrzebać tutaj mynetmoto.de za ~250E jest już wybór, no i te
    nieustające promocje.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 16. Data: 2010-10-08 11:42:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-10-08, AZ <a...@g...com> wrote:
> [...]
    PS. KJ wiedzialem ze z Ciebie lanser :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2010-10-08 11:43:01
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Piotr Klimek pisze:

    > A te gumy to ile jeszcze wypadow na tor wytrzymaja?

    Te co mial AZ zalozone podobno zrobily czesniej okolo 10 okrazen na
    torze, co przy czasach ponizej 1:40 daje kwadrans. Ok, pomnozmy przez 2
    - wychodzi pol godziny. AZ pojechal 4 (albo 5) polgodzinnych sesji zanim
    zezarlo prawa strone. Oglednie liczac przed nowodworem byly zuzyte
    powiedzmy w 20%, no dobra w 30%, a po 4 sesjach w 100% w skali AZ, co
    sie przeklada powiedzmy na 120% normalnej skali :-)

    Wg moich wyliczen to dalej sie oplaca: 2/3 opony za 1/3 ceny (wg mnie to
    nawet 1/4).

    Tobie moze mniej, ale ZZR to duzo wiekszy kat na opony, szczegolnie
    kiedy AZ kreci czasy w okolicach 2:07.

    KJ

  • 18. Data: 2010-10-08 11:45:49
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    marcinu pisze:

    > Opony potorowe to raczej nadają się do lansu po mieście :) lub wyścigów na
    > 1/4 mili :)

    Acha, a czemu do lansu ?

    KJ

  • 19. Data: 2010-10-08 11:48:22
    Od: "marcinu" <f...@w...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

    > Acha, a czemu do lansu ?

    No, że niby opony pozamykane :)

  • 20. Data: 2010-10-08 11:50:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-10-08, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Acha, a czemu do lansu ?

    Ponoc laski pod MC-kiem zaczely bardziej przywiazywac uwage do opon.
    To oczywiste ze jak masz zjedzona opone po bokach z wiszacymi fredzlami
    i nowa na srodku to znaczy ze jestes gosc a nie jakis tam mistrz prostej.

    --
    Artur
    ZZR 1200