  • 1. Data: 2010-10-07 17:40:02
    Temat: Romet Zetka 50/ Ogar 900 - gdzie produkcja?
    Od: Kudłaty Konservateesta <n...@p...com.pl>

    Gdzie produkują Zetkę 50 i Ogara 900? Czy to prawda, że tego 2 od ver.
    2010 już w Polsce, a nie u Kitajców? Czy Zetka 50 jest robiona w Polsce
    z części pierwszych, czy wstępnie złożona w Państwie Środka?

    --
    Kudłaty Konservateesta
    n...@p...com.pl

    ,,Niezależne Wydawnictwo Polskie spółka z.o.o. przeprasza za
    nieuprawnione uogólnienie przypisujące dr. Goebbelsowi ogół cech
    kojarzonych z Januszem Palikotem, jak chamstwo, tchórzostwo, bezideowość
    czy niski poziom inteligencji"

    http://www.macgregor.salon24.pl/226616,w-obronie-czc
    i-i-dobrego-imienia-dr-j-goebbelsa

    http://wiadomosci.onet.pl/raporty/rzad-donalda-tuska
    /swietny-humor-tuska-autostrady-leza-i-kwicza,1,3688
    295,wiadomosc.html

  • 2. Data: 2010-10-07 19:42:06
    Temat: Re: Romet Zetka 50/ Ogar 900 - gdzie produkcja?
    Od: Vir <a...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 19:40, Kudłaty Konservateesta pisze:
    > Gdzie produkują Zetkę 50 i Ogara 900? Czy to prawda, że tego 2 od ver.

    rzadko się czepiam, ale przemyśl skrócenie sygnaturki

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka, średnia srebrna cebulka i mała czarna japonka

  • 3. Data: 2010-10-07 19:54:09
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kudłaty Konservateesta <n...@p...com.pl> wrote:

    >Gdzie produkują Zetkę 50 i Ogara 900? Czy to prawda, że tego 2 od ver.
    >2010 już w Polsce, a nie u Kitajców? Czy Zetka 50 jest robiona w Polsce
    >z części pierwszych, czy wstępnie złożona w Państwie Środka?

    Niezmiernie mnie ciekawi, na jakich zasadach chinski motocykl bylby
    produkowany w Polsce (gdyby w ogole bylo to mozliwe) - na licencji czy
    jak? I komu by sie to oplacalo...

    >,,Niezależne Wydawnictwo Polskie spółka z.o.o. przeprasza

    Obejrzyj sie w lustrze, cos Ci sie przylepilo od tylu...
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 4. Data: 2010-10-10 08:34:54
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Niezmiernie mnie ciekawi, na jakich zasadach chinski motocykl bylby
    > produkowany w Polsce (gdyby w ogole bylo to mozliwe) - na licencji czy
    > jak? I komu by sie to oplacalo...

    jeśliby cło na części było niższe niż cło na motocykl to mogłoby to się
    opłacać

    pozdr
    Lukasz

  • 5. Data: 2010-10-10 13:29:27
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Lukasz" <l...@b...net.pl> wrote:

    >jeśliby cło na części było niższe niż cło na motocykl to mogłoby to się
    >opłacać

    Ja wiem, ze definicje wielu rzeczy zmienily sie w ostatnich czasach
    diametralnie ale mimo wszystko to by sie nie nazywalo produkcja tylko
    montaz, w dalszym ciagu chinskiego motocykla. Chyba;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 6. Data: 2010-10-11 12:33:18
    Od: "kamil_pl" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Kudłaty Konservateesta" <n...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie produkują Zetkę 50 i Ogara 900? Czy to prawda, że tego 2 od ver.
    > 2010 już w Polsce, a nie u Kitajców? Czy Zetka 50 jest robiona w Polsce z
    > części pierwszych, czy wstępnie złożona w Państwie Środka?

    Części są produkowane w Czajna a montaż z tego co przychodzi w kartonach
    jest robiony u nas przez mechaniorów. Kiedyś wczesniej przychodzily w
    calości z tamtad...

  • 7. Data: 2010-10-11 14:08:46
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-10-11 14:33, kamil_pl pisze:

    > Cze?ci s? produkowane w Czajna a monta? z tego co przychodzi w kartonach
    > jest robiony u nas przez mechaniorów. Kiedy? wczesniej przychodzily w
    > calo?ci z tamtad...

    A montaz jak sadze polega na przykreceniu przedniego kola i wsadzeniu
    akumulatora ale moge sie oczywiscie mylic :)

    --
    jarek

  • 8. Data: 2010-10-26 15:33:05
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Z tego, co mówił dealer Rometa wynika, że do Dębicy przyjeżdżają podzespoły
    w skrzyniach z Chin i tu są montowane.
    Przyglądałem się takiemu Rometowi i na moje oko to chińszczyzna, ale o
    stopień lepiej wykonana niż np. Zipp.
    Jacek