  • 1. Data: 2010-10-06 20:45:02
    Temat: Jakie opony do FZ1?
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Jak pewnie niektorzy juz doczytali zakupilem FZ1 Fazer i jedynym minusem mojego
    nowego nabytku jest bardzo slaba przednia opona(przod i tyl jeszcze ori-13800km).
    Sa tam zalozone Michaly pilot road z 2006 roku. Tyl jest jeszcze ok i tu
    powstaje pytanie, czy kupic taka sama opone co mam teraz(wzor bieznika), czy cos
    nowszego, czyt. nowszej generacji?
    Glowne wymagania co do opony to trwalosc i spokoj na wodzie, na tor sie nie
    wybieram (choc mialem takie plany przy R1, ale musza poczekac).
    Co polecacie do takiego moto?

    Dzieki za info.

    Koczis
    FZ1 Fazer

  • 2. Data: 2010-10-06 21:05:07
    Temat: Re: Jakie opony do FZ1?
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-10-06 22:45, Koczis pisze:

> [...]
    > nowszego, czyt. nowszej generacji?
    > Glowne wymagania co do opony to trwalosc i spokoj na wodzie, na tor sie nie

    Jesli tak, to albo isc dalej w Michalki PR2, albo sprobuj Dunlopa
    RoadSmarta.

    Moim zdaniem bardzo porownywalne gumy ST, natomiast z wymiana zaczekaj
    moim zdaniem do wiosny - mowi mi to ubiegloroczne doswiadczenie ;(

    Jakos sie dokulasz do konca sezonu.

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 3. Data: 2010-10-06 21:49:47
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-10-06 23:05, Tomek Wozniakowski pisze:

    > Jesli tak, to albo isc dalej w Michalki PR2, albo sprobuj Dunlopa
    > RoadSmarta.

    Ja w KFazerze starszym mialem zalozone Diablo Strady i tez bardzo dobrze
    sie sprawowaly :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 4. Data: 2010-10-07 07:13:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-10-06, Norbi <n...@o...pl> wrote:

    > Ja w KFazerze starszym mialem zalozone Diablo Strady i tez bardzo dobrze
    > sie sprawowaly :)

    Bardzo fajne oponki w bardzo bardzo przystepnej cenie :-) 3 komplety
    zjezdzilem w tym sezonie ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2010-10-07 07:33:33
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Tomek Wozniakowski"
    Jesli tak, to albo isc dalej w Michalki PR2, albo sprobuj Dunlopa
    RoadSmarta.

    Dunlop RS powienien Ci sie spodobac - spoko guma za dobra kase.
    Niestety na tor slaba :)

    Tytus z fabryki

  • 6. Data: 2010-10-07 07:49:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-10-07, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

    > Dunlop RS powienien Ci sie spodobac - spoko guma za dobra kase.
    > Niestety na tor slaba :)

    Kto po torze jezdzi na turystycznych gumach??

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2010-10-07 07:53:12
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"
    Kto po torze jezdzi na turystycznych gumach??

    Nie badz taki precel - bo dopoki nie trafiles tej wyprzedazy garazowej to
    sam jezdziles po torze na turystycznych lakach uniemozliwiajacych pochylenie
    sprzeta wieksze niz 20stopni.

    Tytus z fabryki

  • 8. Data: 2010-10-07 08:04:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-10-07, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

> [...]
    > sam jezdziles po torze na turystycznych lakach uniemozliwiajacych pochylenie

    Czy Ty mnie obrazasz z tym preclem? W pochyleniu dla mnie sa tylko przeszkoda
    dzwignie hamulca/biegow oraz owiewki, nawet na Diablo Stradach - Doktorski
    powie Ci o tym cos wiency.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2010-10-07 08:05:44
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 09:49, AZ pisze:

    > Kto po torze jezdzi na turystycznych gumach??

    Pilot road 2ct to tez turystyczne i daja rade :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 10. Data: 2010-10-07 11:25:10
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"AZ"
    Czy Ty mnie obrazasz z tym preclem? W pochyleniu dla mnie sa tylko
    przeszkoda dzwignie hamulca/biegow oraz owiewki, nawet na Diablo Stradach

    Toz pisze, pochylenie 20 stopni to max...nie ma czym sie podniecac

    Tytus z fabryki