  • 1. Data: 2010-10-08 10:16:39
    Temat: [SPRZEDAM] VFR 800 RC 46 po dzwonku.
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Witek.
    Skrupuły skrupułami ale kasa jest potrzebna.

    VFR 800 RC 46, 1999, przebieg cholera wie jaki bo zegary szlag trafił
    ale coś kole 65 kkm, od jakichś 30 kkm u mnie. Cyrwona. Regularnie
    serwisowana na początku sezonu.
    Dodatki (jak kto chce) - końcówka IXIL (oryginał też mam), grzane
    minetki Saito, działające, wzmocniony przeze mnie Monorack + topcase
    kappa 46L. jak komu nie zalezy to może kupić bez nich, zdejmę i opuszczę
    cenę.
    Motur odpala (nie dalej jak 15 min temu ostatnio), zero wycieków, koła
    całe, opony Pirelli Diablo Corsa przód ok tył do spalenia. Napęd jeszcze ok.
    Uszkodzenia po dzwonku - wyrwana dziura w główce ramy przez mocowanie
    czaszy, zegary, stacyjka, plastiki z przodu, reflektor, lagi. Przednie
    koło wyglada na całe, nie wiem jak półki, ale też wyglądają ok. Osprzęt
    kierownicy cały. Jak będzie kto zainteresowany to zrobię zdjęcia i
    wrzucę na Picasę. Na życzenie mogę zaspawać tę dziurę, znaczy wspawać
    mocowanie na miejsce.
    Moto jest zarejestrowane, ubezpieczenie wyszło, badanie też.

    Cena ze wszystkim 3500 zł. Zainteresowanych zapraszam na priv. Jak
    takowych nie będzie, to trudno, opchnę na wiosnę BMW po Ojcu, naprawię
    VFR i będę sam śmigał.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj