  • 21. Data: 2010-10-08 11:50:58
    Temat: Re: Gumy tylko dla prawdziwych twardzieli
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 22. Data: 2010-10-08 11:59:50
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:

    > A tak z ciekawości, czym się aktualnie zajmujesz?

    Kocham ludzi.

    Znaczy nie wszystkich.

    Ani nawet nie wszystkie.

    Na razie staram się ogarnąć segment C.

    I tylko te w złotym metaliku z BlueVision.

    A tak dokładnie to jeden zestaw i to już od 15 lat.

    No chyba że nie o to pytasz, tylko o to drugie.

    A to jest inna rozmowa.
    Jest perfekcyjny Plan na podbój Wszechświata.
    W celulozie !
    Dowiaduj się za rok.
    A potem za rok i za następny też ;-)

    KJ na leniwej ścieżce słów

  • 23. Data: 2010-10-08 12:08:58
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-10-08 13:59, KJ Siła Słów pisze:
    > KJ na leniwej ścieżce słów

    Lepiej odstaw te dopalacze.

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 24. Data: 2010-10-08 12:09:28
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    marcinu pisze:

    > No, że niby opony pozamykane :)

    Ja tam sobie zamknąłem osobiscie jeszcze raz.

    KJ

  • 25. Data: 2010-10-08 12:11:23
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    woohoo pisze:

    > Lepiej odstaw te dopalacze.

    E, znacie jaki dobry spray na skutersy ?

    Bo mnie obsiadly strasznie.

    KJ

  • 26. Data: 2010-10-08 12:18:14
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-10-08 14:11, KJ Siła Słów pisze:
    > E, znacie jaki dobry spray na skutersy ?
    > Bo mnie obsiadly strasznie.

    Na mnie niestety już nie zadziała.

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 27. Data: 2010-10-08 12:30:07
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 8 Oct 2010 11:25:34 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Powiedz mnie gdzie kupie torowe gumy za 1000 to wezme ze 3 komplety...
    > Patrzylem na ceny tych gum i wychodzilo cos ~1600 PLN za komplet 120+190.

    Ja kupilem Michelin Pilot Power 2CT za ~1000zl (120+180). Nie wiem czy one dla
    Ciebie sa torowe :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 28. Data: 2010-10-08 12:34:27
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 08 Oct 2010 13:43:01 +0200) ktos podajacy sie za KJ Siła Słów
> [...]

    > Te co mial AZ zalozone podobno zrobily czesniej okolo 10 okrazen na
    > torze, co przy czasach ponizej 1:40 daje kwadrans. Ok, pomnozmy przez 2
    > - wychodzi pol godziny. AZ pojechal 4 (albo 5) polgodzinnych sesji zanim
    > zezarlo prawa strone. Oglednie liczac przed nowodworem byly zuzyte
    > powiedzmy w 20%, no dobra w 30%, a po 4 sesjach w 100% w skali AZ, co
    > sie przeklada powiedzmy na 120% normalnej skali :-)
    >
    > Wg moich wyliczen to dalej sie oplaca: 2/3 opony za 1/3 ceny (wg mnie to
    > nawet 1/4).
    >
    > Tobie moze mniej, ale ZZR to duzo wiekszy kat na opony, szczegolnie

    Hm, w takim razie sie wstrzymam. Jak SV w przyszlym sezonie zje ten komplet co mam
    teraz
    to bede sie zastanawiac. W kazdym razie dzieki za dokladne informacje.

  • 29. Data: 2010-10-08 12:35:13
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 08 Oct 2010 13:26:35 +0200) ktos podajacy sie za KJ Siła Słów
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Moje urocze koleżanki chciałeś powiedzieć.
    > :-)

    A nie wiem czy urocze. Bylem skupiony na tym, zeby sie nie zabic :)

    > AZ - masz moje copyrajty zeby wystawic Piotrowi i jego koledze.
    > Da rade ?
    > Bo ja nieco zarobiony jestem.

    Dzieki.

  • 30. Data: 2010-10-08 13:56:09
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2010-10-08 10:01, KJ Siła Słów pisze:
    > KJ
    > PS. I please bez offow bo zajety jestem

    http://jaramsie.pl/94o6k0_1viux88 - to jest dla twardzieli ;)

    MSPANC