  • Data: 2010-09-11 06:17:17
    Temat: Re: Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu.
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Wrz, 00:10, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

    > Najwieksza wada tych manetek to zbyt krotkie kable do polaczenia ze soba
    > sterownikow (sa 2) oraz fakt, ze sterowniki sa ze soba laczone bardzo
    > delikatna wtyczka, do tego dostalem wadliwy egzemplarz i grzeje mi tylko na
    > minimum (nie mozna zwiekszyc mocy). Poza tym znacznie lepsze niz oryginalne
    > yamahy, bo sa grubsze (a ja takie wole), a radelkowanie powoduje, ze reka
    > nawet po mokrej manetce sie nie slizga.

    Jeżeli nie chcą grzać bardziej to masz problem połączenia tej
    wielopinowej wtyczki od sterownika do centralki, rozłącz pare razy i
    połącz. Ja tą wtyczkę dodatkowo po złączeniu zakleiłem i zaizolowałem
    taśmą izolacyjna coby się nie rozłączała i nie nasiąkała wodą. Co do
    długości kabli - u mnie kable pasują idealnie ;-) Centralka jest pod
    siedzeniem a sterownik przy kierownicy.

    --
    Artur
    ZZR 1200