  • Data: 2009-01-12 09:29:15
    Temat: Re: Gruzja 2008 - relacja
    Od: "paweł ACE" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Spider A.J. <n...@t...gmx.net> napisał(a):

    > "ArtekGS" <p...@i...pl> wrote

    > Jak Ci malo wrazen, to odkop gdzies z dna archiwum posty PawlaACE,
    > jak one Cie nie rusza to ja juz nie wiem co.
    > Kazdy pisaty ma swoj styl, kazdy czytaty lubi inny,
    > mi na przyklad podobala sie relacja z
    > pewnej wyprawy by Rogal :-) lol

    ktos pukal?
    jestem:-)
    no fajny opis fajnego rodzinnego wyjazdu, mnie sie podoba, nawet znajome katy
    niektore przyuwazylem...
    teraz po tych komentarzach do opisu relacji Buzara gdzie widac ogrom trudu
    poniesionego, checi i umiejetnosci (chocby w kwestii jakosci zdjec) to chyba
    nic bym ze strachu nie napisal...
    moze czas przecierania szlakow w improwizowanych wyjazdach (bez ustalania
    trasy, noclegow i miejsc do zwiedzania, na zasadzie dojezdzamy do Gruzji od
    Polnocy i wbijamy sie w nia, a zycie swoje zrobi, i wracamy dolem aby bylo
    dookola, co przezyjemy na miejscu i po dodze to nasze) i szybkich opisow do
    zdjec robionych tak po prostu minal...

    porownanie jest tu chociazby

    http://motocyklisci.pl/index.php?option=com_content&
    task=view&id=150&Itemid=64