  • Data: 2009-01-15 09:11:24
    Temat: Re: Gruzja 2008 - relacja
    Od: "paweł ACE" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarecki <j...@g...com> napisał(a):

> [...]
    tak ten czas min=B1=B3.

    wierz mi ze widze roznice i dostrzegam Wasze zaangazoawnie i prace wlozona w
    wyjazd, a szczegolnie w relacje z samego wyjazdu

    nigdy tez nie da sie do konca zrealizowac tego co sie chcialo, bo brakuje
    czasu, funduszy czy mozliwosci...

    nie ma co jednak narzekac, jeszcze 15 czy 20 lat temu mozna sobie bylo palcem
    po mapie pojezdzic, a teraz, jak sie chce to sie jedzie dokad chce:-)))
    pewnie gdybysmy mieli porownywalne do USA czy starej UE mozliwosci finansowe
    jedzielibysmy jeszcze wiecej i jeszcze dalej

    pawel ACE

    TT i ST