  • Data: 2009-01-13 13:24:16
    Temat: Re: Gruzja 2008 - relacja
    Od: Jarecki <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Sty, 09:26, "Watson" <p...@g...com> wrote:
    > buzar wrote:
    >
    > A wiesz, po paru dniach dotarlo do mnie, ze Wy na tych zdjęciach jestesci zawsze
    > jacyś zmęczeni.
    > Ze widac to na twarzach pomimo uśmiechów.
    >
    > Ja wiem ze zmęczenie potrafi być przyjemne, ale tej blogosci nie widzailem.
    >
    > Napisz chlopaku, z perspektywy czasu.
    > Czy to w tym nie bylo za duzej napinki?

    Pewnie każdy z uczestników odpowie Ci inaczej :) Jak dla mnie było
    ok.
    Najbardziej męczący ze wszystkiego był cholerny upał, no ale połowa
    lipca to był jedyny termin, który pasował wszystkim. Pod koniec miałem
    też powoli dość jazdy Banditem po gruzińskich i ukraińskich wertepach,
    ale niestety motocyklem, który był szykowany na wyjazd, na 3tyg. przed
    miałem dzwona, więc B12 wrócił do łask :)

    Jarecki