  • Data: 2009-07-21 13:19:19
    Temat: Re: Grupa robocza.. z cyfry
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant pisze:

    > Widzę że można otworzyć spokojnie szkołę obsługi googla :)
    > http://gardulski.pl/biografia.html
    >
    > Nie, żebym kogoś tam bronił, ale czasem to mnie pewne rzeczy śmieszą.

    Cóż a mnie tylko martwią te instytucje których tam nazwy padają. Ten
    link to tylko poparcie tego co tak zwiastowałeś czyli upadku fotografii.
    Niestety nie nastąpiło to na etapie cyfry tylko dawno temu kiedy się
    pojawiły większe pieniądze i układy bez których nie można się kreować na
    bogów. Nawet wypowiedzi twojego wroga no. one mają sens o serii
    krakowskiej i człowiek który jest członkiem ZPAF od 1981 robi taką serie
    w 1996 roku. Toż to dowód teorii o grupie trzymającej władze i jeszcze
    obiecanie protekcji (słono płatnej) w pierwszym poście ehhhhh....
    smród i tylko smród.....

    Pozdrawiam.
    Bartko.