  • Data: 2009-07-21 13:51:51
    Temat: Re: Grupa robocza.. z cyfry
    Od: "Marek Augustyński" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wg. mnie to ma sens ale ubrane jest w próżną kieckę.
    > Normalnie na takie coś może byc zapotrzebowanie. Ale to trzeba uczciwie
    > powiedziec. Otwieramy szkołę dla chcących sie nauczyć fotografii.

    A nie jest powiedziane?

    > Oferujemy
    > sprzęt i doświadczenie.

    A nie pisze, że oferujemy?

    > Wg. naszych rozeznań praca jest tu albo tu.

    tego nie rozumiem. Jaka praca?

    > Macie napewno wiedzę i doświadczenie. Nie ma wstydu sie za to podzielić.
    > Odpłatnie. Nie takie szkoły powstawały. Ale ubieranie tego w jakiś tajemne
    > szaty.

    Jedyną powazniejszą tajemnicą jest brak ceny.

    > Ograniczenie do adeptów 10 osób z grupy cyfrowej to przesada.

    10 osób w ogóle.. cyfrowych, niecyfrowych. Prywatnie podzielimy to jeszcze
    na dwa ale to już inna kwestia.

    > Krótko
    > mówiąc pomysł dobry. Da się na tym zarobić nie robiąc krzywdy ludziom. Ale
    > ogłoszenie tego w ten sposób to tragedia.

    Dzięki za te słowa. Uważam trochę inaczej no ale tak być musi;)

    Pozdrawiam
    Marek