  • 1. Data: 2009-02-08 14:50:12
    Temat: Grupa Poznan - prosba o obejrzenie sprzeta
    Od: doktorski <d...@g...com>

    6, tu doktorski;

    Jak ktos ma chwile, zeby zerknac na drynde stojaca w Sremiu to
    poprosze o info na priva.

    Z gory dzieki.

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 2. Data: 2009-02-08 18:16:59
    Temat: Re: Grupa Poznan - prosba o obejrzenie sprzeta
    Od: "Muti" <p...@i...pl>

    Jaki sprzet ???

    Uzytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...

  • 3. Data: 2009-02-09 11:16:43
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "doktorski" <d...@g...com> wrote in message
    n.googlegroups.com...
    > 6, tu doktorski;
    >
    > Jak ktos ma chwile, zeby zerknac na drynde stojaca w Sremiu to
    > poprosze o info na priva.

    FZ6? Z ABS-em? ;) BTW: popatrz na posta kolegi o ksywce "zedder".

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 4. Data: 2009-02-09 12:26:36
    Od: "Lukas" <l...@p...fm>

    Witajcie!

    doktorski napisal:

    > Jak ktos ma chwile, zeby zerknac na drynde stojaca w Sremiu to
    > poprosze o info na priva.

    Napisalem!

    Pozdr.
    Lukas

  • 5. Data: 2009-02-09 13:09:52
    Od: zedder <z...@o...pl>

    Kefir pisze:

    > FZ6? Z ABS-em? ;) BTW: popatrz na posta kolegi o ksywce "zedder".

    A Ty skąd wiesz, że z ABS-em ?:D

  • 6. Data: 2009-02-09 14:38:46
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "zedder" <z...@o...pl> wrote in message news:gmp9uu$8v0$1@news.onet.pl...

    > A Ty skąd wiesz, że z ABS-em ?:D

    Troszke kojarze i wiem skad inad czego szuka Dr-ski.
    ;)

  • 7. Data: 2009-02-10 08:23:34
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 9 Lut, 15:38, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    > Troszke kojarze i wiem skad inad czego szuka Dr-ski.
    > ;)
    Powinienes sie podpisywac SzerlokHolms :)

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 8. Data: 2009-02-10 13:28:35
    Od: MichalKu <m...@o...pl>

    On 8 Lut, 15:50, doktorski <d...@g...com> wrote:
    > 6, tu doktorski;
    >
    > Jak ktos ma chwile, zeby zerknac na drynde stojaca w Sremiu to
    > poprosze o info na priva.
    >
    > Z gory dzieki.
    >
    > pzdr, dr
    > FJR/525

    Pisalem do tego kolesia i nie raczyl sie odezwac.
    Ani dziekuje ani pocaluj mnie w d...

    pzdr
    MK

  • 9. Data: 2009-02-10 14:07:29
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 10 Lut, 14:28, MichalKu <m...@o...pl> wrote:

    > Pisalem do tego kolesia i nie raczyl sie odezwac.
    Ktorego kolesia masz na mysli? Mnie?

    > Ani dziekuje ani pocaluj mnie w d...
    Trudno sie odpisuje na mejle, ktorych sie nie dostalo. Dla przykladu
    od Lukasa dostalem.

    Jesli gmail nie przepuszcza Twoich maili to mozesz forwardnac na dr
    maupa doktorski kropka net

    pzdr, dr
    FJR/525