  • 1. Data: 2009-02-08 12:07:50
    Temat: Kluczyk zgubiłem
    Od: Kwaq <kwaq@weztousun_creepingj.org>

    Witam

    Jak w temacie. Jako, ze pogoda w weekend laskawa, zapragnalem trochie
    polatac. Szykuje bambetle a kluczyka znalezc nie moge. Wszystko przekopalem
    i nic.
    Nadmienie, ze to moj jedyny kluczyk. Kupilem moto z jednym kluczykiem i
    przez caly rok nie wpadlo do mojej pustej paly, zeby dorobic zapasowy.
    Z arciwum grupy dowiedzialem sie, ze mozna dorobic kluczyk na podstawie
    stacyjki.
    Czy w moim moto (XJ 600N 99) rowniez jest to mozliwe? Czy ktos z szanownych
    grupowiczow zna w Warszawie kogos, kto robi takie rzeczy?
    Czy ja, laik, poradze sobie z wykreceniem stacyjki?
    Pliz help.

    Kwaq
    XJ 600N '99

  • 2. Data: 2009-02-08 13:08:19
    Temat: Re: Kluczyk zgubiłem
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Kwaq wrote:
> [...]
    > Nadmienie, ze to moj jedyny kluczyk. Kupilem moto z jednym kluczykiem i
    > przez caly rok nie wpadlo do mojej pustej paly, zeby dorobic zapasowy.

    Wykazales sie wyjatkowym brakiem wyobrazni.

> [...]
    > grupowiczow zna w Warszawie kogos, kto robi takie rzeczy?
    > Czy ja, laik, poradze sobie z wykreceniem stacyjki?

    Wawa, Odolanska (Stary Mokotow), nr-u nie pomne. Jakies 100-150 m od
    Polawskiej, prawa strona. Goraco polecam. Byc moze zamek od kanapy
    bedzie latwiej zdemontowac.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 3. Data: 2009-02-08 13:37:55
    Temat: Re: Kluczyk zgubilem
    Od: "Bishop" <a...@o...pl>

    Witka

    > Wawa, Odolanska (Stary Mokotow), nr-u nie pomne. Jakies 100-150 m od
    > Polawskiej, prawa strona. Goraco polecam. Byc moze zamek od kanapy bedzie
    > latwiej zdemontowac.

    Wszystko mozna jak sie bardzo chce...Grzybowska/Zelazna, wjazd od
    Grzybowskiej, teren kwadratu osiedla/domu...maly warsztacik, robia roznosci
    z kluczy i stacyjek...standardowo usluga okolo 50zl...

    Pozdro
    Bishop
    Dr BIG Red
    Wawa-Wola

  • 4. Data: 2009-02-08 14:15:58
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kefir pisze:
    > Wawa, Odolanska (Stary Mokotow), nr-u nie pomne. Jakies 100-150 m od
    > Polawskiej, prawa strona. Goraco polecam. Byc moze zamek od kanapy
    > bedzie latwiej zdemontowac.

    Zamek od siedzenia ma na ogol mniej zapadek niz stacyjka wiec tak
    dorobiony kluczyk moze nie dzialac :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 5. Data: 2009-02-11 12:54:46
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Kwaq napisał(a):
    > Szykuje bambetle a kluczyka znalezc nie moge. Wszystko przekopalem
    > i nic.

    Gupio spytam: a w stacyjce nie zostal?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 6. Data: 2009-02-11 14:29:27
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości

    > Gupio spytam: a w stacyjce nie zostal?

    A zapytalbys moze kiedys madrze ?

    --
    Pozdro.
    Zapek

  • 7. Data: 2009-02-11 17:08:54
    Od: Kwaq <kwaq@weztousun_creepingj.org>

    Kamil Nowak 'Amil' napisał(a):

    > Gupio spytam: a w stacyjce nie zostal?

    Niestety nie, choc mialem taka nadzieje.

    Kwaq
    XJ 600N '99