  • 11. Data: 2009-02-11 21:53:36
    Temat: Re: Grossglockner
    Od: N1 <s...@v...pl>

    bedac na Grossglocknerze kopnij sie na EdelweiBspitze, to tuż obok, a
    widoki jeszcze ladniejsze (tam, co prawda w maju, to na pewno bedzie
    snieg. W lipcu byl.)
    pozdrawiam
    Slawek
    fj1100
    yz450f

  • 12. Data: 2009-02-11 22:37:25
    Od: Kuba Łacki <yahoo@spamma_killa.riders.pl>

    Eskimos napisał(a):

    > Dwa dni po nas z kolei jechał Yahoo (autem - gej ;P)

    A spierdalaj, na motur nie zabrałbym nart, no i moturem byłem wcześniej.
    Trzy razy!

    Po drugie: yahoo się pisze przez małe y.

    Po trzecie - faktycznie na pogodę w wysokich górach nie ma bata. Za
    pierwszym razem mieliśmy piękne słońce, za drugim były chmury i ch*ja
    było widać, za trzecim lało i nawet miejscami śnieżyło. Wszystkie trzy
    razy w sierpniu, zawsze w okolicach 18-20-go.

    Po czwarte: to nie jest trasa na samochód, nawet dość mocny. Nie wiem
    jak tam wiara sobie radzi camperami czy autami z przyczepą, ale ponad
    200konne kombi bardzo się męczyło. Za to moturem cud miód i zgrzytanie
    pochwy, nawet w kiepskiej pogodzie gumy idzie zamykać ;) Wydaje mi się,
    że to ponad wszelką wątpliwość był mój pierwszy i ostatni raz samochodem
    w Alpach latem ;)

    --
    pzdr

  • 13. Data: 2009-02-12 13:49:27
    Od: " Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "N1" napisał

    > bedac na Grossglocknerze kopnij sie na EdelweiBspitze, to tuż obok, a
    > widoki jeszcze ladniejsze (tam, co prawda w maju, to na pewno bedzie
    > snieg. W lipcu byl.)

    *** We wrzesniu nie bylo :) Ale to ze siedem lat temu z okladem. Ale to tak
    jak przedpiscy pisali- wjezdzasz do tunelu i po jednej stronie swieci
    slonce, a po drugiej juz kropi.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400