  • 1. Data: 2010-02-03 13:01:09
    Temat: Gratisowe usługi foto - zapraszam
    Od: "mareks" <m...@g...pl>

    Witam! W związku z budową profesjonalnego portfolio wykonam 5 sesji gratis.
    Mogą to być sesje ślubne, chrzciny, komunia itp. Klient otrzyma około 500
    zdjęć na płycie DVD oraz 25 odbitek w formacie 20x30cm!!! Pracuję na
    profesjonalnym sprzęcie marki Nikon, D300 + AF 50 mm f/1.8D + AF-S 24-70 mm
    f/2.8G ED + AF-S 70-200 mm f/2.8G IF-ED VR + SB-900.

    Pozdrawiam
    m...@g...pl

  • 2. Data: 2010-02-03 13:15:48
    Temat: Re: Gratisowe usługi foto - zapraszam
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Pracuję na profesjonalnym sprzęcie marki Nikon, D300 + AF 50 mm f/1.8D
    > + AF-S 24-70 mm f/2.8G ED + AF-S 70-200 mm f/2.8G IF-ED VR + SB-900.

    Zjedza Cie za chwile :)

  • 3. Data: 2010-02-03 13:19:41
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 3 Feb., 14:01, "mareks" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > profesjonalnym sprzęcie marki Nikon, D300 + AF 50 mm f/1.8D + AF-S 24-70 mm
    > f/2.8G ED + AF-S 70-200 mm f/2.8G IF-ED VR + SB-900.

    nie zapomnij odprowadzic podatku VAT od darowizny , jesli jestes
    vatowcem , zas obdarowany podatku od darowizny.
    nie jestem straznikiem US , ale zaraz pojawia sie tu rozne komentarze.

  • 4. Data: 2010-02-03 13:28:55
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Zjedza Cie za chwile :)

    to odnosnie tego co w obecnych czasach mozna miec za darmo :)

    Roger

  • 5. Data: 2010-02-03 13:31:02
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Zjedza Cie za chwile :)

    ej - wyobrażasz sobie 500 zdjęć z chrzcin lub komuni :P ?? ;)

    http://www.infinity.net.pl/~archie/wordpress/?p=972
    :P

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 6. Data: 2010-02-03 13:55:06
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > ej - wyobrażasz sobie 500 zdjęć z chrzcin lub komuni :P ?? ;)

    Bez problemu.

    > http://www.infinity.net.pl/~archie/wordpress/?p=972

    Leczenie frustracji.

  • 7. Data: 2010-02-03 14:18:57
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Roger from Cracow pisze:

    Hej

    > to odnosnie tego co w obecnych czasach mozna miec za darmo :)

    To wcale nie jest za darmo z punktu widzenia kosztów.
    Kosztem dla potencjalnych klientów jest ryzyko jakie poniosą decydując
    się na współpracę z kimś nowym bez portfolio.
    Zyskiem dla początkującego fotografa będzie zdobywanie doświadczenia i
    materiału do portfolio.

    BTW sądzę że zamiast listy sprzętu trzeba było pokazać dorobek z innych
    dziedzin foto. Dałoby to przynajmniej jakiś punkt zaczepienia
    potencjalnemu klientowi czego może się spodziewać.
    Patrząc na listę sprzętu to fajna maszyneria do reporterki ale
    niekoniecznie ślubnej i backup'u nie widzę ;)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 8. Data: 2010-02-03 14:34:28
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > na współpracę z kimś nowym bez portfolio.
    > Zyskiem dla początkującego fotografa będzie zdobywanie doświadczenia i

    tak sobie zazartowalem :) slaba inwencja fotografa skoro szuka
    chetnych do takiej sesji na grupie gdzie siedzie 90% fotografow
    zawodowcow :)

    Sa lepsze miejsca do takich akcji...

    Roger

  • 9. Data: 2010-02-03 14:38:52
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > tak sobie zazartowalem :) slaba inwencja fotografa skoro szuka
    > chetnych do takiej sesji na grupie gdzie siedzie 90% fotografow
    > zawodowcow :)

    Ani 90% fotografow zawodowcow tu nie siedzi,
    ani z tych co tu siedza 90% nie jest fotografami zawodowcami ;)

  • 10. Data: 2010-02-03 15:46:28
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    Kryhu pisze:
    > To wcale nie jest za darmo z punktu widzenia kosztów.
    > Kosztem dla potencjalnych klientów jest ryzyko jakie poniosą decydując
    > się na współpracę z kimś nowym bez portfolio.

    Chyba nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zatrudnić "pewnego" fotografa
    oraz tego darmowego. Jako taki backup-ciekawostkę :-)

    --
    PSYLO