  • Data: 2012-08-31 08:33:03
    Temat: Re: Gorzkie fotozale
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a teraz popatrz na te swoje pikne teporetyczen wyliczenia i pomyśl nad ich
    > realnością, w dużym mieście takim jak Kraków czy warszawa. dojazdy i
    > szukanie parkowiska oraz tachanie gratów tam i spowrotem zajmie ci
    > spokojnie więcej niż godzinę, imho godzina na sesję z rozstawem sprzętu
    > wizażem itd... to bardzo optymistyczny scenariuszem chyba, że zatrudnisz
    > jeszcze pomocnika do noszenia i ustawiania.

    Kuźwa przecież napisałem jasno że to jest cena przy założeniu że dojazd
    zajmuje godzinę, gdyby to miało być w Katowicach czy Warszawie to bym
    założył 2h na dojazd na osobę i cena by odpowiednio wzrosła. Choć myślę, że
    w rzeczywistości mając 120 osób do sfotografowania którym prezes kazał i nie
    mogą się boczyć dałoby się tak ustawić kolejność by maksymalnie skrócić
    odcinki pomiędzy adresami.

    Podałem cenę i podałem dla jakich założeń jest ta cena. Gdy założenia się
    zmienią: np. marudny model z którym trzeba się trzy razy umawiać na termin
    to i cena się zmieni.

    Pozdrawiam
    Ergie