eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaGorzkie fotozaleRe: Gorzkie fotozale
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Gorzkie fotozale
    Date: Thu, 30 Aug 2012 22:00:14 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <k1ogot$h0h$1@news.task.gda.pl>
    References: <503e6e42$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <k1ls7t$r17$1@node1.news.atman.pl> <k1mme7$p0f$1@news.task.gda.pl>
    <k1mmp5$pqo$1@news.task.gda.pl> <k1np3m$m77$1@node1.news.atman.pl>
    <k1nslg$cvl$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: lzu117.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1346356829 17425 95.50.150.117 (30 Aug 2012 20:00:29 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Aug 2012 20:00:29 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:893016
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin [3M] wrote:

    > Czytając Twoje słowa mam pewność co do jednego - w życiu nie robiłeś
    > nic choćby na kilometr zbliżonego zlecenia.
    > W mojej wiosce przejazd 50km może oznaczać nawet 4 godziny, jak źle
    > trafimy. Zdjęć po 22-giej raczej się nie robi...
    > Nie każdy polityk posiada willę (złośliwy dodałby, że opłacaną przez
    > sponsora zza Odry), a w mieszkaniach ustawienie światła może być
    > horrorem. Nie wspominając oświerlenia tła.
    > Jak trafisz na takiego, co mam muchy w nosie, to się okaże, że w
    > ustalonym terminie nie ma czasu/źle wygląda/ oddał marynarkę do
    > pralni. Jak już zrobisz zdjęcia, to musisz je obrobić. Ponadto możesz
    > liczyć
    > się z tym, że klient (niekoniecznie tożsamy z modelem) zakwestionuje
    > część prac. Miesiąc to przy kampanii wyborczej absolutnie czas nie do
    > zaakceptowania. Zaś 6 modeli dziennie to w/g moich obliczeń:
    > - 6h dojazdy (o ile miasto jest duże, a przy takiej liczbie
    > kandydatów takim było), część jazd siłą rzeczy wypadnie "w szczycie"
    > - 3h ustawianie świateł i sprzątanie po sesji
    > - z niektórymi kontakt udaje się złapać po 1-2h. weźmy 1.5h/osobę.
    > Wynik - 9h
    > - obróbka (poprawianie niedoskonałości cery, włosów, może garderoby)
    > - 6h razem: 24h.
    > Powodzenia.

    no i ładnie zweryfikowałeś jego cudowny scenariusz...


    jednak lepiej być hydraulikiem czy elektrykiem... :)


    za wizytę można spokojnie brać od 100 do 200 zł

    i nie trzeba mieć sprzęta za kilkadziesiąt tysięcy żeby zarobić 20 zł/r-g :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: