  • Data: 2012-08-29 22:10:34
    Temat: Re: Gorzkie fotozale
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-29 21:57, Ergie pisze:
    > Rozumem, że zakładasz że modeli nie trzeba ,malować. 500zł to chyba dla
    > wizażystki nie starczy na waciki :-)

    Raczej przedstawiam typową sytuację - pojawia się tajemniczy gość, mówi:
    ''500zł'' i to hasło wygrywa bez tłumaczenia i próby zrozumienia, co się
    za nim kryje.

    A z drugiej strony, na twarze polityków nie ma jeszcze plugina, który
    potrafiłby zlikwidować... to coś i nie sądzę, żeby kiedykolwiek taki
    powstał :)

    --
    pozdrawia Adam
    /ale ja kłamać potrafię tylko za pieniądze.../