  • 21. Data: 2008-11-03 12:46:02
    Temat: Re: Google w &TP?
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 03.11.2008 Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net> napisał/a:
    > To nie działa tak, bgp jest używane tylko i wyłącznie - jeżeli w ogóle jest -
    > do pozyskiwania IPków, które mają korzystać z serwisu, reszta działa na
    > zasadzie zapytań (widoków) DNS.

    Czyli podobnie jak nasz system dystrybucji tresci multimedialnych
    w ATMANie ;) Tyle, ze u nas nie ma DNSa, a redirector HTTP.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@c...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *

  • 22. Data: 2008-11-03 12:52:58
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    In pl.internet.polip Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> wrote:

    > Czyli podobnie jak nasz system dystrybucji tresci multimedialnych
    > w ATMANie ;) Tyle, ze u nas nie ma DNSa, a redirector HTTP.

    Koła nie wynaleźliście.

    --
    ŁT

  • 23. Data: 2008-11-03 13:20:31
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    In pl.internet.polip futszaK <f...@g...com> wrote:

    > a pl-ix nie znajduje się przypadkiem pod jakimś korytarzem powietrznym ?

    No, W_CTR to dosyć niebezpieczny obszar lotniczy...

    --
    ŁT

  • 24. Data: 2008-11-03 16:18:21
    Od: Komuch <komuch@{NOSPAM}gmail.com>

    Marcin Kuczera pisze:

    > niesądze.
    > IP onetu są pod ASem onetu.

    TO widać mam nieaktualne informacje.
    Rozmawiałem kiedyś z kolegą, który tam pracuje (w sieciówce właśnie) i
    mówił, że tak mają. Dużo megabitów ale właśnie w ten sposób, że po
    adresach PA od TP.
    Widocznie to się zmieniło albo kłamał :>

  • 25. Data: 2008-11-03 16:29:38
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    > Koła nie wynaleźliście.

    Ale skutecznie eksploatujemy ;) W Polsce do tej pory nie bylo
    CDNow innych niz Akamai (bodajrze 4 serwery - ICM i ETOP) oraz Google.

  • 26. Data: 2008-11-03 16:29:47
    Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com>

    > Rozmawiałem kiedyś z kolegą, który tam pracuje (w sieciówce właśnie) i
    > mówił, że tak mają. Dużo megabitów ale właśnie w ten sposób, że po
    > adresach PA od TP.
    > Widocznie to się zmieniło albo kłamał :>

    tvn24.pl nadaje streaming z TP (tam skad Google). Byc moze Onet filmy tez
    stamtad nadaje.

    pzdr.

  • 27. Data: 2008-11-03 16:59:33
    Od: Komuch <komuch@{NOSPAM}gmail.com>

    Michal Podsiadly pisze:

    > tvn24.pl nadaje streaming z TP (tam skad Google). Byc moze Onet filmy
    > tez stamtad nadaje.

    Coś mi we łbie szumi, że to właśnie chyba chodziło o filmy a nie cały onet.

  • 28. Data: 2008-11-03 20:19:33
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    In pl.internet.polip Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> wrote:

    > Ale skutecznie eksploatujemy ;) W Polsce do tej pory nie bylo
    > CDNow innych niz Akamai (bodajrze 4 serwery - ICM i ETOP) oraz Google.

    Przecież od dawien dawna były FTP serwery z mirrorami, newsy i newsfeedy
    i wiele innych. Co Ty tutaj jakąś krypto reklamę poczyniasz... :)

    --
    ŁT

  • 29. Data: 2008-11-03 23:12:17
    Od: "uszatek" <u...@n...g.pl>

    Użytkownik "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com> napisał w wiadomości

    > Bedzie trzeba ustawic ruch do prefixu 217.96.0.0/16 na lacze zagraniczne i
    > po klopocie.
    > Chodze sobie teraz po looking glassach roznych operatorow i widze, ze nie
    > ja pierwszy wpadlem na ten pomysl i niektorzy juz go realizuja.
    a którzy bo jakoś ja nie widzę... ?

    Uszatek.

  • 30. Data: 2008-11-03 23:21:05
    Od: "uszatek" <u...@n...g.pl>

    Użytkownik "Lukasz Trabinski" <l...@t...nospam.net> napisał w
    wiadomości news:genmcl$htl$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    Chłopaki, zainstalowali jakąś tam aplikacyjkę P2P na kompach userów, bo im
    event z Euro 2008 strzelił reklamę. A teraz chwalą się, że jakiegoś tam niby
    cdn-a "eksploatują"...

    >oraz Google.
    Gdzie, no bo chyba nie w ICMie czy ETOPie?