  • 1. Data: 2008-10-30 10:26:16
    Temat: Nalot na TP
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    http://itbiznes.pl/art34172.html

    Niezła delegacja ich tam zaszczyciła swoją obecnością. Jakby znowu jakąś
    karę dostali to może jest szansa, że w końcu się zaczną peer'ować a
    jakimś *IX, bo wbrew pozorom jest z tego do wyciągnięcia jakaś kasa
    (http://proidea.maszyna.pl/PLNOG08/
    sylwester_biernacki_michal_malyszko_plnog.pdf), no może dla TP mało
    znaczące, ale jak te kary się tak będą sypać ... kto wie.

    Xenocide

  • 2. Data: 2008-10-30 10:28:25
    Temat: Re: Nalot na TP
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Linka uciachało

    http://tinyurl.com/plong2008-plix

    Xenocide

  • 3. Data: 2008-10-30 10:47:21
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski wrote:
> [...]
    > karę dostali to może jest szansa, że w końcu się zaczną peer'ować a
    > jakimś *IX, bo wbrew pozorom jest z tego do wyciągnięcia jakaś kasa

    Ale tu nie chodzi o peering, a o wyprowadzenie neostrady z tp do orange
    i przez to zawyżenie cen hurtowych dla pozostałych graczy BSA.

    M.

  • 4. Data: 2008-10-30 10:49:47
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 30 Oct 2008 11:47:21 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Ale tu nie chodzi o peering, a o wyprowadzenie neostrady z tp do orange
    > i przez to zawyżenie cen hurtowych dla pozostałych graczy BSA.

    Nie no rozumiem. Moja uwaga była raczej taka ogólna odnośnie źródła
    finansowania ewentualnych kar.

    Xenocide