  • 51. Data: 2009-03-15 20:32:14
    Temat: Re: Google w &TP?
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Sun, 15 Mar 2009 16:01:06 +0100, "CDN" <c...@b...g.pl>
    wrote:

    >Czy czasami czytasz wątek od początku ?
    >v3.cache.googlevideo.com is an alias for v3.cache.l.google.com.
    >v3.cache.l.google.com has address 217.96.43.22
    >i dalej
    >http://www.db.ripe.net/whois?form_type=simple&full_
    query_string=&searchtext=217.96.43.22

    buchacha, pingi do tego IPka z TKT są mniejsze jak z &TP :>

  • 52. Data: 2009-03-15 22:54:42
    Od: "Daleki" <c...@b...g.pl>

    >buchacha, pingi do tego IPka z TKT są mniejsze jak z &TP :>
    wiesz polski Internet to nie tylko Twoje zapchane łacze na końcu świata ...
    Jak by kazdy miał taką perspektywę i oglądał świat przez pingową dziurkę od
    klucza to dalejbyśmy tkwili w epoce circuit-switching. Na szczęscie takich
    jak Ty jest mniejszość... zdecydowana mniejszość.

  • 53. Data: 2009-03-16 08:40:22
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Sun, 15 Mar 2009 23:54:42 +0100, "Daleki" <c...@b...g.pl>
    wrote:

    >wiesz polski Internet to nie tylko Twoje zapchane łacze na końcu świata ...

    w tym tygodniu będę miał już nowe, nie zapchane i nie z &TP, która
    ciągle tkwi w epoce "zbudujemy superszybki Internet nawet 6 megabitów"
    ....a pingi puszczałem z 40 megowego EVPNa...

    >Jak by kazdy miał taką perspektywę i oglądał świat przez pingową dziurkę od
    >klucza to dalejbyśmy tkwili w epoce circuit-switching.

    powiedz to giercmanom, którzy dupe suszą o pingi

    > Na szczęscie takich
    >jak Ty jest mniejszość... zdecydowana mniejszość.

    nie czepiaj się, ja poprostu nie lubię &TP bo sporo w historii
    przepłaciłem kupując od nich net, ale ta epoka już się kończy