eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGolf IV- ubywa plynu chlodzacegoRe: Golf IV- ubywa plynu chlodzacego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Czarek Daniluk <c...@n...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Golf IV- ubywa plynu chlodzacego
    Date: Wed, 18 Aug 2010 08:37:47 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <i4fv47$i9p$1@news.onet.pl>
    References: <i4fsjc$c93$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs77558.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1282113480 18745 91.94.176.88 (18 Aug 2010 06:38:00 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Aug 2010 06:38:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.0 (Windows/20070326)
    In-Reply-To: <i4fsjc$c93$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2304611
    [ ukryj nagłówki ]

    Robson pisze:
    > witajcie.
    > Mam nastepujacy problem: ubywa plynu chlodzacego w golfie IV,'00 1,9tdi
    > (100koni). W warsztacie byl robiony rozrzad, wynieniona pompa plynu i
    > napinacz hydrauliczny. Przed wymiana samochod jezdzil 1,5 roku (od czasu
    > kupienia) i nie dolewalem plynu nic - nie ubywalo, poziom byl
    > prawidlowy. Po wymianie pojedzil samochod kilka dni po miescie - nic sie
    > nie dzialo, przed wyjazdem sprawdzalem poziom, byl prawidlowy.
    > Pojechalismy na urlop, po przejechaniu 600km zniknal plyn ze zbiornika
    > wyrownawczego. dolalem, tydzien krotkich jazd na miejscu (kilkanascie km
    > dziennie) - nie widac ubytku. Znowu trasa 600km - i znowu nie ma plynu.
    > Pojechalem do warsztatu, postal samochod pol dnia i powiedzieli, ze nie
    > widac wycieku plynu ( ja tez nie zauwazylem), ze to bedzie albo
    > uszczelka pod glowica albo peknieta glowica lub blok. Co o tym myslicie,
    > co mam zrobic? ciagle zastanawia mnie ta korelacja, wymiana
    > rozrzadu-poczatek klopotow.
    >
    > R
    W MK3 TDI miałem też fajnie - jechałem na Słowację - gdzieś około 80km
    przed granicą zapaliła mi się kontrolka poziomu płynu chłodniczego,
    staję na pobocze - maska w górę a tam w zbiorniczku sucho, miałem coś w
    bagażniku dolałem, przejechałem pod granicę - staję na sikundę na
    ostatniej stacji maska w górę, pomacałem przewody miękkie, i słychać
    siuk przy gnieceniu. Rozpadł się taki przewód z trójnikiem - odkręciłem
    zbiornik żeby nie było ciśnienia, wlałem cieczy i jak silnik pracował to
    nie gubił nic płynu :)

    Możesz mieć gdzieś nawet na przewodzie jakąś malutką dziurkę która
    upuszcza płyn jak się zrobi spore nadciśnienie, ewentualnie jakąś opaskę
    nie do końca dobrze dociśniętą, lub jeszcze jedna możliwość - puszcza Ci
    gdzieś chłodnica i nie widać.

    Pozdrawiam !!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: