  • Data: 2010-02-26 20:38:50
    Temat: Re: Golas do 7-8k PLN Wa-wa
    Od: AnalBlast <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-26 21:15, doktorski pisze:

    > Z tej listy najpopularniejsze wsrod kobiet to CB500 i GS500. FZ jest
    > IMO troche zbyt narowisty a GSF ciezkawy. Tak czy inaczej musicie sie
    > do kazdego przymierzyc bo nawet ksztalt kanapy moze miec wplyw na
    > komfort i poczucie pewnosci.

    Jest dokladnie jak piszesz, dlatego szukam czegos z Wa-wy lub okolic,
    aby moc zone przymierzyc do sprzetu, bez dluzszych wycieczek :-) Tak jak
    zaznaczylem 90% czasu moto bedzie pewnie uzytkowane przeze mnie do
    dojazdow do pracy, wiec narowisty moze czasami byc :-) Sam do tej pory
    ujezdzalem rusa z zaprzegiem, wiec komfort i poczucie pewnosci jest dla
    mnie terminem dosc abstrakcyjnym...

    Pozdr.

    Wojtek