  • Data: 2010-02-27 17:38:19
    Temat: Re: Golas do 7-8k PLN Wa-wa
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AnalBlast" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hmbicm$95o$...@i...gazeta.pl...
    > Jutro jedziemy do G. Kalwarii obejrzec Suzuki Freewinda z tego linka:

    Freewind jest bardzo fajna maszynka:) Tylko troszeczke slabawy silniczek.

    > Nie wiem jak bedzie z odlegoscia siodla od gleby, ale przekonamy sie
    > organoleptycznie.

    Nie jest zle - tylko kawalek mialem okazje sie przewiezc i musze pochwalic
    za lekkosc i zwrotnosc. Jednak zastanow sie na serio nad Xj'ta albo FZS'em
    (NIE FZ'tem - chociaz w tych pieniadzach nie znajdziesz). Oba dosc niskie,
    mimo ze nie wygladaja. Moja Dziewczyna sie zdziwila jak niski jest FZS - na
    zdjeciach wygladal jej na duzo wyzsza maszyne. Do tego narowisty sie zaczyna
    robic powyzej 5tys obr. W ogole to moja (nt. FZS'a) opinia juz niedawno sie
    pojawila, ale sie powtorze - jestem w szoku co do tej maszyny. Mialem
    wczesniej (bardzo krotko) bandziora, a wczesniej MZ'te (i ciagle ja mam:P) i
    po bandziorze sie zastanawialem nad TDM/FZS. Karnalem sie i jednym i drugim
    i bylem w pozytywnym szoku;)

    --
    pzdr:
    Ivam