  • Data: 2010-02-27 21:52:40
    Temat: Re: Golas do 7-8k PLN Wa-wa
    Od: Adams <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-27 21:44, AnalBlast pisze:

    > A czy ja napisalem, ze szukam czegos do latania po krzakach, albo
    > zapitalania "czysta na gumie"? Moto ma byc sprzetem do miasta z
    > mozliwoscia spokojnej turystyki weekendowej i okazyjnym pierwszym moto
    > zony :-)

    Nie, po prostu napisałem, to co pamiętam z kliku dni ujeżdżania
    freewinda :) Kupisz gmole i będzie malina, w sam raz do polatania po
    mieście :)
    Do turystyki weekendowej, jak to nazywasz, wg mnie zupełnie się nie
    nadaje. Jeżeli jeszcze planujesz jeździć we dwójkę, może jeszcze jakiś
    kufer, to będzie męczarnia. Ani to nie przyspieszy, ani nie zahamuje, a
    wiatr będzie Wami ostro szarpał >110kph.

    > Faktycznie, plus zupelnie nieprzydatny - ulice mamy w Wawie rowne jak
    > stol :->

    A czy ja napisałem, że nie nadaje się do Warszawy? ;)
    Jak dla mnie na pierwsze moto, do latania po mieście, poleciłbym FJR. :))

    --
    Adams
    R1100RT, '95,>200kkm