  • Data: 2010-03-01 07:11:01
    Temat: Re: Golas do 7-8k PLN Wa-wa
    Od: AnalBlast <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-27 20:21, Raf pisze:

    > Freewind to taka świnka morska - ani morska, ani świnka. Silnij od DRki,
    > ale jakiś taki bez życia. Plastiki tracisz po pierwszej glebie, a byle
    > kawałek kosztuje ileśset. Kosę ma tak skonstruowaną, że trudno to
    > postawić stabilnie - lubi się przewrócić ot tak. Ani toto w teren, ani
    > na szuter, ani w trasę. Prędkość przelotowa to maks 110-120, na więcej
    > nie pozwala ani niemrawy silnik (albo raczej źle zestrojona skrzynia),
    > ani mizerna owiewka.
    > Ma jeden plus: świetnie sobie radzi z dzirawymi i pełnymi kolein drogami
    > :) I na tym koniec zalet.

    Bylem, obejrzalem, zrobilem rundke po okolicy. Demon predkosci to
    rzeczywiscie nie jest, ale jak na moje potrzeby zapas mocy jest
    wystarczajacy. I na szutrze i na dziurawym asfalcie zawiecha daje rade.
    Moto ogolnie nie zmeczone, oczywiscie w takim wieku i takiej cenie nie
    ma co oczekiwac idealu - moto po lekkiej glebie, czesc plastikow
    malowana, kiera byla prostowana, jedno lusterko i klamka hebla
    wymieniane. Jezdzi jednak ok, rama i lagi proste. Kosa faktycznie jest
    fatalna, a przynajmniej sprawia wrazenie zera stabilnosci - centralka
    bedzie konieczna. Ma akcesoryjna wyzsza owiewke, wiec odpada problem
    urywania glowy przy wyzszych predkosciach.
    Zonie sprzet sie spodobal i nie jest zbyt wysoki, wiec bedziemy sie na
    niego decydowac.

    Pozdr,

    Wojtek