eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmGoclever Quantum4Re: Goclever Quantum4
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Chris" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Goclever Quantum4
    Date: Fri, 3 Jan 2014 08:21:45 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <la5oe9$l4g$1@node1.news.atman.pl>
    References: <la13nf$hsf$1@node2.news.atman.pl>
    <52c41617$0$2141$65785112@news.neostrada.pl>
    <la1bq9$t9f$2@news.dialog.net.pl> <8...@l...institute.com>
    <1aixk9h5kh7lv$.ucm9wpx2trsw.dlg@40tude.net>
    <p...@l...institute.com>
    <1fcff0itzddeb$.10nltfg9qbnd1.dlg@40tude.net>
    <1u78fhyuaw4n6$.dlg@lepper.institute.com>
    <16xpt7lq8yo9e$.1b4h2zo3docky.dlg@40tude.net>
    <1...@l...institute.com>
    <1...@4...net>
    <52c47e92$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
    <1gn0xcip2gfqw$.17h39293bx7rx$.dlg@40tude.net>
    <52c497c5$0$2373$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@4...net>
    Reply-To: "Chris" <a...@g...pl>
    NNTP-Posting-Host: 194.56.211.10
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1388733705 21648 194.56.211.10 (3 Jan 2014 07:21:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Jan 2014 07:21:45 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1052213
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. nabazgrał(a):

    >>>>> Wiec jak to nie jest NBD naprawa u klienta - to IMO lepiej zglosic
    >>>>> niezgodnosc sprzedawcy.
    >>>> Czemu lepiej z ustawy ? skoro i tak sklep wyśle to do serwisu a na
    >>>> naprawę/wymianę będziesz czekał często dłużej niż z serwisu producenta.
    >>> Jak serwis naprawi szybko, to stracisz ze dwa dni.
    >>> Jak sie bedzie ociagal, to mozesz zyskac pare tygodni.
    >>> Wiec co lepiej ?
    >> Ale ustawa definiuje tylko termin czy reklamacja jest uwzględniona czy
    >> nie, po 14 dnia powiedzą że uwzględniona ale proszę czekać xxx dni aż
    >> wróci z serwisu bo nie mają części albo sztuki na wymianę.
    > Ale sprzedawca pewnie ma lepsze rzeczy do roboty niz pilnowac terminow
    > i sprawdzac stan naprawy. Serwis odesle szybko to powiadomi klienta.
    > Serwis nie odesle to klient powinien przeczekac pietnasty dzien i ma
    > sprzedawce na widelcu :-)

    Ale ciągle to będzie tylko informacja że reklamacja jest zasadna a nie
    naprawa/wymiana, tu niestety nic się nie zmieni a wszystko zależy od tego
    czy firma chce mieć dobrą renomę czy nie.

    > A jak nawet dopilnuje i napisze ... to powinien napisac ze reklamcja
    > uznana tylko naprawa dluzej potrwa. A serwis moze miesiac zwlekac i
    > odrzucic.

    Jeszcze się nie spotkałem z tym żeby trzymał ponad 2 tyg i odrzucił, w 99%
    trzyma bo nie ma sprzętu na wymianę albo sam czeka na rozliczenie z
    producentem (Chiny/Tajwan) bo z własnej kasy nie będzie daał nowej sztuki.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: