  • 21. Data: 2011-07-02 13:11:53
    Temat: Re: Gniezno - Karpacz - którędy?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Saturday, July 2, 2011, 8:53:52 AM, you wrote:

    [...]

    > Poza tym chyba jakos dziwnie cie wyprowadzil .. skad on te trase
    > wytrzasnal ?

    Bo on do pracy tak jeździł i mu było wygodnie. Tyle, że do pracy to
    miał akurat po drodze a tu ni cholery.

    > A moze i nie az tak bardzo dziwnie, to niemal "pod drugiej stronie
    > miasta" od Bielan liczac, wiec cie skierowal na
    > obwodnice srodka miasta :-)

    Jasssne. Od Ślężnej wjazd jest banalny

    > Ty sie ciesz ze nie wymyslil wjazdu od Wroclaw-wschod :-)

    Też się da ;)

    > No i uwazaj na Klecinskiej, bo czasem stoja i susza.
    > A od jutra uwaga na zaparkowane skody.

    Najwcześniej będę jechał dopiero w przyszłym tygodniu, o ile w ogóle.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 22. Data: 2011-07-04 14:33:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 1 Jul 2011 19:01:03 +0200, w <9...@p...pl>, RoMan
    Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(-a):

    > Choćby w pobliże Śródmieścia :)

    A to zależy jak kto rozumie Śródmieście. Nazwa historyczna w zasadzie jest
    outdated.

    > Ponoć mialo być szybciej - jakoś doświadczenie mnie nie przekonało.

    Powinno być:
    - gdyby nie pechowa krzyżówka z Grabiszyńską
    - i krzyżówka z Milenijnym

    Poza tym jeszcze nie skończona...

    I zależy w jakie miejsce tego "Śródmieścia" chcesz dojechać.

  • 23. Data: 2011-07-04 14:58:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
    Hello J.F.,

    >Bo on do pracy tak jeździł i mu było wygodnie. Tyle, że do pracy to
    >miał akurat po drodze a tu ni cholery.

    >Jasssne. Od Ślężnej wjazd jest banalny

    Tu tez nie jest jakis skomplikowany. Tylko troche naokolo :-)

    >Też się da ;)

    Ale on akurat w rozkopach :-)

    J.

  • 24. Data: 2011-07-04 15:00:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Radekp,

    Monday, July 4, 2011, 2:33:59 PM, you wrote:

    > A to zależy jak kto rozumie Śródmieście. Nazwa historyczna w zasadzie jest
    > outdated.

    Ale nadal używana i to urzędowo, że powołam się na Wikipedię:
    "funkcjonuje w organach administracji rządowej i specjalnej np. ZOZ,
    urząd skarbowy, prokuratura, policja, itp."

    http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Ar%C3%B3dmie%C5%9B
    cie_%28Wroc%C5%82aw%29

    > Powinno być:
    > - gdyby nie pechowa krzyżówka z Grabiszyńską

    Ja się na tych ulicach słabo wyznaję - dla mnie każde skrzyżowanie po
    drodze to była jakaś klęska.

    > - i krzyżówka z Milenijnym

    Uciekliśmy do Śródmieścia chwilkę wcześniej - Popowicką.

    > Poza tym jeszcze nie skończona...
    > I zależy w jakie miejsce tego "Śródmieścia" chcesz dojechać.

    Pisałem - okolice Na Szańcach.

    Drugi raz nie dam się nabrać - wolę się katować Ślężną.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 25. Data: 2011-07-04 17:02:23

    Mon, 4 Jul 2011 15:00:10 +0200, w <9...@p...pl>, RoMan
> [...]

    > "funkcjonuje w organach administracji rządowej i specjalnej np. ZOZ,
    > urząd skarbowy, prokuratura, policja, itp."

    I ciągnie się w zasadzie od tej obwodnicy, zwłaszcza jak ją pociągną dalej.

    > Pisałem - okolice Na Szańcach.

    Być może lepiej było jechać w drugą stronę. Aaaa, w tamtą stronę nie ma... :)