  • 11. Data: 2011-07-01 15:08:34
    Temat: Re: Gniezno - Karpacz - którędy?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w

    >Jasne.
    >Wczoraj o 19, na moście Milenijnym korek na godzinę stania (na
    >szczęście w kierunku z Poznania),

    Jestes pewien ? Tam jest dosc spora przepustowosc, watpie zeby sie az
    godzine stalo.

    >a w drugą stronę kwadrans do świateł w Krynicznie.

    No tak, zapomnialem ze u nas zakaz wjazdu ciezarowek w godzinach
    szczytu.
    Za to o 9 i 19-tej wjezdzaja lawa, i wydluzaja korek do 20 :-)

    >Ta przebudowa drogi między Wrocławiem a Trzebnicą to był konkretnie
    >poroniony pomysł, dwa lata robili, zostawili kretyńskie światła,
    >dorobili wysepek, w rezultacie jedzie się dużo gorzej niż przed
    >remontem.
    >Polscy drogowcy to jacyś debile są.

    Tu przeczyl nie bede, a wroclawscy na pewno nie lepsi. Raz do roku
    glowa mysla.
    Aczkolwiek na usprawiedliwienie to chyba sa jakies tymczasowe
    rozwiazania, po otwarciu AOW ruch bedzie sie calkiem inaczej
    rozkladal, a przeciez do Poznania to w ogole S3 pojedziemy.

    >Za to przejazd przez Wrocław przez A8 miodzio, nawet w obecnym
    >stanie - nie wiem gdzie Ty chciałeś korki widzieć,

    Tam gdzie zobaczyles - na moscie Milenijnym, oraz ewentualnie na
    Strzegomskiej.

    >łącznik między A8 i obwodnicą był puściutki i ładnie zrobiony, 6
    >pasów w tym 2 buspasy zamiast tramwaju - świetny pomysł, autobus
    >chyba jest tańszy niż przecinak a rezultat chyba taki sam.

    Zdaje sie ze o kosztach mozna by dlugo i zawile i nie wiadomo co
    tansze - na razie konsensus jest chyba taki ze miasta nie bylo stac na
    torowiska :-)
    Naszemu Sternikowi to oczywiscie nie przeszkadza i juz zleca
    planowanie metra :-)

    Co do drogowcow - widziales gdzie ten lacznik prowadzi ? Co z tego ze
    bedzie 6 pasow, skoro Strzegomska ma dalej jeden, w szczycie dwa ..
    zreszta po co, do lotniska ktore chyba ciagle nie przyjmuje kilka ...
    a nie, przepraszam, wakacje sie zaczely, potrafia byc 4 samoloty na
    godzine :-)

    J.

  • 12. Data: 2011-07-01 15:19:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości

    >Dla mnie "śródmiejska" oznacza, że to coś powinno mieć choć jakiś
    >związek ze Śródmieściem a nie omijać je aż tak szerokim łukiem.

    RoManie, skup sie. O_B_W_O_D_N_I_C_A.
    Z zalozenia ma cos omijac szerokim lukiem :-)

    Poza tym znaczenie nie musi byc powiazane ze Środmieściem, ktore jak
    się doczytuje w zasadzie straciło racje bytu prawnego - nie ma.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Ar%C3%B3dmie%C5%9B
    cie_(Wroc%C5%82aw)

    J.

  • 13. Data: 2011-07-01 15:34:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F,

    Friday, July 1, 2011, 3:19:48 PM, you wrote:

    [...]

    > RoManie, skup sie. O_B_W_O_D_N_I_C_A.
    > Z zalozenia ma cos omijac szerokim lukiem :-)

    Kwestia jeszcze szerokości tego łuku - we Wrocławiu przesadzono...
    Obwodnicę śródmiejską masz w Opolu - ona faktycznie jest wokół
    Śródmieścia. Nie mylić z Obwodnicą Północną, ktra w większości jest
    poza miastem.

    > Poza tym znaczenie nie musi byc powiazane ze Środmieściem, ktore jak
    > się doczytuje w zasadzie straciło racje bytu prawnego - nie ma.
> [...]

    Czyli trzeba byc jeszcze prawnikiem znającym się na lokalnych
    haczykach... Gdzie będą dyplomy sprawdzać?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2011-07-01 17:30:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Hello J.F,

    >Kwestia jeszcze szerokości tego łuku - we Wrocławiu przesadzono...

    No nie, czemu ? calkiem przyzwoita odleglosc :-)

    cie_(Wroc%C5%82aw)

    >Czyli trzeba byc jeszcze prawnikiem znającym się na lokalnych
    >haczykach... Gdzie będą dyplomy sprawdzać?

    Ale po co sie znac ? jedziesz tak jak cie drogowskazy prowadza,
    przestrzegajac przepisowych predkosci i d* nie zawracasz zrodloslowem
    :-)

    J.

  • 15. Data: 2011-07-01 17:33:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jestes pewien ? Tam jest dosc spora przepustowosc, watpie zeby sie az
    > godzine stalo.

    Tak mówili ludzie na CB, korek zaczynał się w połowie Milenijnego więc jest
    to możliwe.

> [...]
    > po otwarciu AOW ruch bedzie sie calkiem inaczej rozkladal, a przeciez do

    S5.

    > Tam gdzie zobaczyles - na moscie Milenijnym, oraz ewentualnie na
    > Strzegomskiej.

    Na Strzegomskiej raczej nie ma powodu, przez Milenijny jechałem nie raz,
    zazwyczaj bez stresu, więc obstawiam że ten burdel to przez przebudowy na
    Lotniczej czy jak toto koło DH Astra się zwie.

    > Co do drogowcow - widziales gdzie ten lacznik prowadzi ? Co z tego ze
    > bedzie 6 pasow, skoro Strzegomska ma dalej jeden, w szczycie dwa ..

    Jako łącznik z A8 do estakady wystarczy mi to co jest. ;-)

  • 16. Data: 2011-07-01 18:54:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F,

    Friday, July 1, 2011, 5:30:03 PM, you wrote:

    > No nie, czemu ? calkiem przyzwoita odleglosc :-)

    Taaaaaa....

> [...]
    > Ale po co sie znac ? jedziesz tak jak cie drogowskazy prowadza,
    > przestrzegajac przepisowych predkosci i d* nie zawracasz zrodloslowem

    Moje dziecko mnie w maliny wpuściło z tą "środmiejską" - od A4
    mieliśmy dojechać w okolice Na Szańcach. Kazał jechac obwodnicą a mi
    poczucie kierunku wrzeszczy, że jedziemy zupełnie źle. Aż się z nim
    pokłóciłem o to. Potem sprawdziłem - 11km różnicy w porównaniu z tym,
    jakbym pojechał normalnie - Ślężną itd.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 17. Data: 2011-07-01 18:55:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 1 Jul 2011 12:11:31 +0200, w <2...@p...pl>, RoMan
    Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(-a):

    > Jaka ona "śródmiejska"? Na dojeździe z A4 do Śródmieścia traci się 11 km
    > jak policzyłem...

    Na pewno o właściwej obwodnicy śródmiejskiej piszesz?
    I jak do centrum (jak rozumiesz Śródmieście?) chcesz dojechać jej obwodnicą?

  • 18. Data: 2011-07-01 19:01:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Radekp,

    Friday, July 1, 2011, 6:55:32 PM, you wrote:

    > Na pewno o właściwej obwodnicy śródmiejskiej piszesz?

    Tak.

    > I jak do centrum (jak rozumiesz Śródmieście?) chcesz dojechać jej obwodnicą?

    Choćby w pobliże Śródmieścia :)

    Ponoć mialo być szybciej - jakoś doświadczenie mnie nie przekonało.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 19. Data: 2011-07-01 19:54:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w
    >Tak mówili ludzie na CB, korek zaczynał się w połowie Milenijnego
    >więc jest to możliwe.

    DO polowy mostu to tam jest codziennie rano, i watpie zeby ludzie
    godzine czekali, bo by przez centrum pojechali.
    Podejrzewam ze raczej 15 minut.

    >Na Strzegomskiej raczej nie ma powodu, przez Milenijny jechałem nie
    >raz, zazwyczaj bez stresu, więc obstawiam że ten burdel to przez
    >przebudowy na Lotniczej czy jak toto koło DH Astra się zwie.

    Na Strzegomskiej byl regularny korek od 10 lat.
    Choc ostatnio sie zmniejszyl, co jest dosc dziwne - czyzby ta
    autostrada troche rozladowala, czy jednak drobna przebudowa
    strzegomskiej ?

    >Jako łącznik z A8 do estakady wystarczy mi to co jest. ;-)

    Obawiam sie ze malo, ale na razie jakby starczal, a otwarcie AOW juz
    chyba niedaleko :-)

    J.

  • 20. Data: 2011-07-02 08:53:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Jul 2011 18:54:36 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Hello J.F,
    >Taaaaaa....

    Wolisz Berliner Ring ?
    50km srednicy, czy moze boku, bo to troche kwadrat przypomina.

> [...]
    >poczucie kierunku wrzeszczy, że jedziemy zupełnie źle. Aż się z nim
    >pokłóciłem o to. Potem sprawdziłem - 11km różnicy w porównaniu z tym,

    Chyba nie ma az tyle. Jak dokladnie jedziesz "normalnie", a jak
    pojechales teraz ?

    Poza tym chyba jakos dziwnie cie wyprowadzil .. skad on te trase
    wytrzasnal ?
    A moze i nie az tak bardzo dziwnie, to niemal "pod drugiej stronie
    miasta" od Bielan liczac, wiec cie skierowal na
    obwodnice srodka miasta :-)

    Ty sie ciesz ze nie wymyslil wjazdu od Wroclaw-wschod :-)
    No i uwazaj na Klecinskiej, bo czasem stoja i susza.
    A od jutra uwaga na zaparkowane skody.

    J.