  • 31. Data: 2023-11-06 19:38:50
    Temat: Re: Gmailowcy są na cenzurowanym
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Czemu zabronili?

    Czy to ważne? Twierdzili, że nie można bo nie mają umowy na utylizację
    odpadów medycznych. A na zwykłe chusteczki mieli bo to nie odpady.

  • 32. Data: 2023-11-06 20:31:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 3 Nov 2023 23:16:11 -0000 (UTC), Arnold Ziffel wrote:

    > U nas też niby takie BHP, a jak klima zsikała się na posadzkę i
    > powiedziałem, że śmierdzi tak, że wytrzymać się nie da, to kazali
    > poczekać, aż się wywietrzy i przestanie śmierdzieć.
    >
    > BHP.

    No ale jak sie tego typa słucha
    https://www.youtube.com/watch?v=Epd6efaI-k0

    to jakas dziwna ta dbałosc w Anglii.

    > To i bez fotela można, jak ktoś jest gapa.

    No ale z fotelem to rażące zaniedbanie pracodawcy ...

    > Jak jest trup, to zawsze jest problem...

    A tu widzisz - sprawa wyjasniona, a wypadek ciągle "w pracy".

    J.

  • 33. Data: 2023-11-06 20:32:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 03 Nov 2023 19:20:21 GMT, PiteR wrote:
    > in <news:101wf1v4tx48d.txzmlxjx7p30.dlg@40tude.net>
    -smiertelnie-ka

    > kaskadera co próbuje ;)
    >
    > jad kiełbasiany?

    Pewnie tak, bo co by innego.

    No ale kanapka pracownika, a szkoda pracodawcy ...

    J.

  • 34. Data: 2023-11-06 21:11:58
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Czemu zabronili?

    A o zakaz wstępu do lasu nie pytasz? :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 35. Data: 2023-11-08 01:00:05
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Arnold Ziffel w
    e.invalid
> [...]
    com>
    > Tak... tym syfem też trzeba będzie w końcu się zająć.

    i tym tez
    (ciekawe jak. skoro jak dotad wpada bez problemu)

    com>

  • 36. Data: 2023-11-08 01:04:46
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 08.11.2023 o 01:00, 1634Racine pisze:

    Jprdl.

    Masakra! :D

    A to już przesada :D i smętasz :D Zero cywilizacji :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>