  • 21. Data: 2023-10-29 03:09:45
    Temat: Re: Gmailowcy są na cenzurowanym
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:f06cb761-4967-4d17-a620-0836ba2e4ca0@hootervil
    le.invalid>
    user Arnold Ziffel pisze tak:

    > Ta, uszczęśliwianie człowieka na siłę... jak ja to dobrze znam.
    > Choć w sumie trochę ich rozumiem. Każdy chce być kryty, żeby potem
    > nie było, że wiedział, nie powiedział, a pracownik się potłukł i
    > teraz po sądach chodzi...

    Mamy teraz BHP-owca takiego wariata że szok. Lata jak pies gończy po
    zakładzie. Czai się za plecami i filuje czy ludzie nie podnoszą sami
    ciężkich przedmiotów >20kg. Czy nie leży folia, śrubki, ścinki kabli.
    Wszystkie wtyczki dostały świadectwa zbadania izolacji wielkości
    4 x 4 cm. Wygląda to jakby przedłużacz obsiadły żółte motyle.

    > Mi kółko od fotela w pracy też odpadło, ale to był mój fotel,
    > prywatny (przyniosłem, bo nie miałem co z nim zrobić po
    > przeprowadzce). Oczywiście firma, jak to firma, musiała robić
    > problemy, że fotel psuje wystrój, ale argument "problemy z
    > plecami" podziałał.

    Masz lepiej mnie nie wolno nic do pracy przynosić
    nawet ładowarki czy śrubokręta ulubionego.

    pcb wyjmujemy z worków w ostatniej chwili bo na
    przerwie śniadaniowej psy gończe latają i oglądają stoły.

    Kiedyś zjeb BHP przyleciał dotknął kabla USB-C od ładowarki
    a to pracowe czy prywatne. Odruchowo odpowiedziałem pracowe
    ale już ładowarka Samsung była prywatna :)

    > To mi przypomina sytuację z atmana (news.atman.pl). Nie wiem, co
    > tam się tak naprawdę działo, ale wiem, że działał, potem przestał,
    > a potem znowu działał, ale już była zapowiedź, że będzie
    > wyłączony. Czyli pewnie dopóki działało i nie wołało jeść, to
    > nikomu nie przeszkadzało i pewnie nikt nawet o tym nie pamiętał, a
    > jak działać przestało i ktoś się tym musiał zająć (pewnie kosztem
    > innych obowiązków), to zaczęły się pytania, co to jest i czy to
    > aby potrzebne.

    tak

    > Jeśli chodzi o archiwum polskiego Usenetu, to możliwie najbardziej
    > kompletne (do grudnia 2021 r.) jest tu (i można sobie łatwo
    > pobrać, jak ktoś chce poświęcić 39 GB):
    >
    > https://usenet.nereid.pl/

    tnx

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 22. Data: 2023-11-03 17:01:23
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Arnold Ziffel w
    e.invalid
    > Na chmurce już go nie ma

    w zasadzie nie ma... Ale takie pierdoly wpadaja --> Message-ID:
    <8ffa238d-19ab-4caf-9b0f-3c91da8be077n@googlegroups.
    com>

  • 23. Data: 2023-11-03 17:07:21
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 29.10.2023 o 03:09, PiteR pisze:
    > Mamy teraz BHP-owca takiego wariata że szok. Lata jak pies gończy po
    > zakładzie.

    Jest zauważalnie mniej zgonów wśród pracowników?

    Robert

  • 24. Data: 2023-11-03 17:37:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 29 Oct 2023 02:09:45 GMT, PiteR wrote:
> [...]
    > Wszystkie wtyczki dostały świadectwa zbadania izolacji wielkości
    > 4 x 4 cm. Wygląda to jakby przedłużacz obsiadły żółte motyle.

    W Anglii tak? A podobno tam wszyscy olewają ... :-)

    Ale taki fotel, to poważne zagrożenie - peknie kółko, wywrócisz sie,
    i nie wiadomo jakie szkody sie zrobią. Mozesz głową w cos przywalic,
    mozesz kogos przewrócic, mozesz cos przewrócic - szkodliwego.
    A nawet jak tylko monitor zrzucisz z biurka ... co drozsze? :-)

> [...]
    > a to pracowe czy prywatne. Odruchowo odpowiedziałem pracowe
    > ale już ładowarka Samsung była prywatna :)

    To teraz przeczytaj to
    https://www.rp.pl/prawo-pracy/art38667971-zatrul-sie
    -smiertelnie-kanapkami-z-domu-sn-to-wypadek-przy-pra
    cy

    Pracownik sie zatruł własną kanapką przyniesioną z domu.
    Ale w pracy. Smiertelnie.
    A poniewaz posiłek/przerwa sniadaniowa jest częscią pracy, wiec jest
    to wypadek przy pracy.

    Rodzinie sie opłaca wypadek przy pracy, pracodawcy odwrotnie.

    I to gdzie - w RP 3.1

    Kontrole kanapek wprowadzic czy co?

    J.

  • 25. Data: 2023-11-03 20:20:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:101wf1v4tx48d.txzmlxjx7p30.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

> [...]
    > jest to wypadek przy pracy.
    >
    > Rodzinie sie opłaca wypadek przy pracy, pracodawcy odwrotnie.

    kaskadera co próbuje ;)

    jad kiełbasiany?

  • 26. Data: 2023-11-03 21:05:32
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.11.2023 o 20:20, PiteR pisze:

    -smiertelnie-ka

    > kaskadera co próbuje ;)
    >
    > jad kiełbasiany?

    Gaz musztardowy ze słoika :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 27. Data: 2023-11-04 00:14:11
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    1634Racine <m...@...cbqebml> wrote:

    > w zasadzie nie ma... Ale takie pierdoly wpadaja --> Message-ID:
    > <8ffa238d-19ab-4caf-9b0f-3c91da8be077n@googlegroups.
    com>

    Tak... tym syfem też trzeba będzie w końcu się zająć.

    --
    Teściowa przyjeżdża w odwiedziny do zięcia i córki. Drzwi oteiera zięć:
    - O, mamusia! A mamusia na długo?

  • 28. Data: 2023-11-04 00:16:11
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > W Anglii tak? A podobno tam wszyscy olewają ... :-)

    U nas też niby takie BHP, a jak klima zsikała się na posadzkę i
    powiedziałem, że śmierdzi tak, że wytrzymać się nie da, to kazali
    poczekać, aż się wywietrzy i przestanie śmierdzieć.

    BHP.

> [...]
    > mozesz kogos przewrócic, mozesz cos przewrócic - szkodliwego.
    > A nawet jak tylko monitor zrzucisz z biurka ... co drozsze? :-)

    To i bez fotela można, jak ktoś jest gapa.

    > Pracownik sie zatruł własną kanapką przyniesioną z domu.
    > Ale w pracy. Smiertelnie.
    > A poniewaz posiłek/przerwa sniadaniowa jest częscią pracy, wiec jest
    > to wypadek przy pracy.

    Jak jest trup, to zawsze jest problem...

    --
    W środku nocy zdenerwowany mężczyzna dobija się do drzwi portierni
    szpitala psychiatrycznego:

  • 29. Data: 2023-11-05 16:23:22
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > U nas też niby takie BHP, a jak klima zsikała się na posadzkę i
    > powiedziałem, że śmierdzi tak, że wytrzymać się nie da, to kazali
    > poczekać, aż się wywietrzy i przestanie śmierdzieć.
    >
    > BHP.

    Jak pandemia nastała to zabronili używać maseczek, jak tydzień później
    wprowadzono obowiązek to oczywiście nakazali.

  • 30. Data: 2023-11-06 14:04:35
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Jak pandemia nastała to zabronili używać maseczek, jak tydzień później
    > wprowadzono obowiązek to oczywiście nakazali.

    Czemu zabronili?

    --
    Pies wyszedł pewnego dnia na spacer i widzi nadchodzącego z przeciwka
    konia. Kiedy zbliżyli się do siebie, koń zapytał: