    From: "blur" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Glupie pytanie;) czym przewiercic procka
    Date: Sat, 19 Mar 2011 21:56:49 +0100

    Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    com...

    On Fri, 18 Mar 2011 22:32:56 +0100, blur wrote:
    >znajdź w okolicy water-jet 2sec i po problemie, wiertłami się będziecie
    >pi.......

    >a on zrobi taki otworek, czy moze wyciac dowolny ksztalt, ale jak
    >wewnetrzny to trzeba otworek wywiercic ?

    >Ale w sumie dobrze podpowiedziales - znajdz w okolicy laser.

    >Tylko zeby sie nie okazalo ze laser kosztuje 200zl/h, nie mniej niz
    >50zl. Plus VAT ;-)

    Jaki kurna laser !!! gdzie ja laser napisałem ?, water jet to nie laser,
    laserem tego nie wypalisz.
    Nie wiem o co pytasz z tym otworkiem ? jak się coś wycina laserem czy wodą
    to chyba logiczne że najpierw peracing trzeba zrobić, jeśli środek ma być
    jako brok to wpala się od środka i wchodzi w linię a jeśli środek ma być
    detalem to się wpala z zewnątrz a jeśli i jedno i drugie jest ważne to się
    wpala w linii. A ceny, to zależy jak znasz dobrze operatora ;) nie gada się
    z szefem tylko operatorem, oni w ramach ćwiczeń (relaksu) takie cuda sobie
    do domu wycinają że głowa boli, mam w domu wiadro gwiazdek ninja :), albo
    inaczej, idziesz do szefostwa i gadasz że będziesz tego miał 1000szt. ale
    musisz sprawdzić czy się to da na wodzie zrobić. Zawsze się można dogadać.