eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaGłupie Smart gmiazdkaRe: Głupie Smart gmiazdka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.87-205-198-232.dynamic.inetia.p
    l!not-for-mail
    From: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Głupie Smart gmiazdka
    Date: Tue, 13 Aug 2024 00:01:26 +0200
    Organization: A.P.Z.
    Message-ID: <v9e0ok$1qkoc$1@news.icm.edu.pl>
    References: <v92us2$4jth$1@dont-email.me> <v935ro$m96$1@news.chmurka.net>
    <v937mb$6983$3@dont-email.me> <v94uof$6ng$1@news.chmurka.net>
    <v94vkm$n69f$1@dont-email.me> <v959el$fpj$1@news.chmurka.net>
    <v95nk4$2dr3u$1@dont-email.me> <v95qi8$u9v$1@news.chmurka.net>
    <v95qq3$2dr3u$5@dont-email.me> <v9ah7v$19l$1@news.chmurka.net>
    <v9b73f$2s2ov$1@dont-email.me>
    <a...@n...chmurka.net>
    <v9e09k$1qjlu$1@news.icm.edu.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 12 Aug 2024 22:01:56 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.icm.edu.pl;
    posting-host="87-205-198-232.dynamic.inetia.pl:87.205.198.232";
    logging-data="1921804"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <v9e09k$1qjlu$1@news.icm.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:793518
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 12.08.2024 o 23:53, Pixel(R)?? pisze:

    >> To wytłumacz czemu często mam w telefonie lub w tablecie  wykrzyknik
    >> na sile sygnału wifi. Inni podłączeni klienci do tego AP nie mają
    >> problemu. Pomaga on off wifi. Upierdliwe i z tego wynika że jednak
    >> zawodne...
    >>
    > Sądzę że powinieneś podać chociaż modele z tą dysfunkcją, bo szklana
    > kula mi nie działa bez tego. OK, zgodzę się również z tym, że wiele
    > routerów/AP też jest upośledzona, szczególnie D-linki i mają swoje
    > fanaberie :)
    >
    Jednym z problemów (nadal) jest ustawienie AP na kanał "auto"...i
    różnice w sensie LAW dla urządzeń/niekoniecznie hardware. Kiedy AP
    ustawione na "auto" wypierdoli na kanał 13, bo tam mu lepiej to wiele
    klientów w ogóle nie ma dostępu...a co ciekawe to nie do końca jest to
    problem sprzętowy, raczej konfiguracyjny :) Tak, nadal się to zdarza,
    często w hotelach, pensjonatach itd, gdzie "adminem" jest ktoś, kto nie
    kuma w technice :D...już kilka razy mi się to zdarzyło...w obserwowaniu
    zdarzeń :)

    --
    Pixel(R)??

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: