  • Data: 2024-08-13 00:01:26
    Temat: Re: Głupie Smart gmiazdka
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.08.2024 o 23:53, Pixel(R)?? pisze:

    > Sądzę że powinieneś podać chociaż modele z tą dysfunkcją, bo szklana
    > kula mi nie działa bez tego. OK, zgodzę się również z tym, że wiele
    > routerów/AP też jest upośledzona, szczególnie D-linki i mają swoje
    > fanaberie :)

    Jednym z problemów (nadal) jest ustawienie AP na kanał "auto"...i
    różnice w sensie LAW dla urządzeń/niekoniecznie hardware. Kiedy AP
    ustawione na "auto" wypierdoli na kanał 13, bo tam mu lepiej to wiele
    klientów w ogóle nie ma dostępu...a co ciekawe to nie do końca jest to
    problem sprzętowy, raczej konfiguracyjny :) Tak, nadal się to zdarza,
    często w hotelach, pensjonatach itd, gdzie "adminem" jest ktoś, kto nie
    kuma w technice :D...już kilka razy mi się to zdarzyło...w obserwowaniu
    zdarzeń :)

    --
    Pixel(R)??