  • Data: 2024-08-13 16:34:31
    Temat: Re: Głupie Smart gmiazdka
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Aug 2024 16:16:36 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Moje TPlinki (i hybrydy, i kultowe...) najpierw nie wymagały
    > restartu przez ponad pół roku -- później ten czas skracał się...

    Może tak jest, może to jakaś sprawa sprzętowa,
    może kondensator wysiadł w zasilaczu i cos po zasilaniu lata,
    a może dostawca internetu cos zmienił i przestaje działać,
    może blokuje się po czym z wewnętrznej sieci,
    może jacyś hackerzy wysyłają cos z zewnątrz.
    Wszelkie cuda możliwe.

    > Ogólnie TPlinka już nie chcę.

    Mnie trudno powiedzieć. Trzy miały podobne problemy.

    Ale kupić nowy, wypasiony, drogi, żeby się przekonać, ze ma te same
    problemy - głupio.
    No chyba, zeby tak oddać, ale znów - nie objawi sie w 2 tygodnie,
    a później ... router przeciez sprawny, czego klient chce.

    Tylko że naprawdę nie wiadomo, jaki inny będzie dobry.

    J.