  • Data: 2010-02-17 09:24:51
    Temat: Re: Główny podejrzany - zasilacz?
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-17 08:23, joahim pisze:

    > No dobra, ale dlaczego nie styka przy ruchu zasilacza?
    Bo ruszając zasilaczem ruszasz też kablem i wtyczką, co powoduje ruch
    gniazda i zmiany naprężenia płyty głównej?

    > Kolejna rzecz - w czy w opisanym przez Ciebie przypadku konieczna jest
    > wizyta w serwisie czy można to poprawić we własnym zakresie?
    Domyślam się że jakbyś był elektronikiem który by był w stanie (i miał
    odpowiedni warsztat) by to naprawiać, to byś nie pytał ;) tak więc
    niestety musisz z tym do serwisu. I to dobrego

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173