  • 31. Data: 2009-11-08 19:06:11
    Temat: Re: Głównie dla użytkowników Speedlight 600/800/900
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-11-07 11:53:19 +0100, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> said:

    > W 90% przypadków są wystarczające, w wielu momentach pozwalają na to,
    > na co studioflesze nigdy by nie pozwoliły, lub pozwoliłyby po
    > zaangażowaniu wielkich środków.

    A podałbyś przykład takich zastosowań?

    de Fresz

  • 32. Data: 2009-11-08 20:31:10
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Sawi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem, czy mozna przedluzyc - z pulpitem dostalem 5 m
    > i takiego uzywam.

    Ostatnio wstawiałem SB za zardzewiałą maszynę, jakieś 10m za aparatem...

  • 33. Data: 2009-11-08 20:33:23
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > A podałbyś przykład takich zastosowań?

    Zdjęcia - sesja portretowa - w lesie w czasie mżawki.
    SB w worku foliowym. Bez agregatu prądotwórczego o obawy o porażenie i
    zamoczenie lamp/eksplozji pilotów.

  • 34. Data: 2009-11-08 20:35:39
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    > Huhg?! Że jak?

    Co cię zdziwiło?
    Nie jedyne, ale często stosowane.
    Taki nawyk, który pozostał mi po pracy LF

  • 35. Data: 2009-11-08 20:37:35
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Sawi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ostatnio wstawiałem SB za zardzewiałą maszynę, jakieś 10m za aparatem...
    od aparatu, sorki. Świeciła w kierunku fotografa.

  • 36. Data: 2009-11-08 22:12:15
    Od: Sawi <s...@p...onet.pl>

    Marcin [3M] pisze:
    > od aparatu, sorki. Świeciła w kierunku fotografa.

    Tylko wiesz - kontekst wypowiedzi na ktora odpowiadalem byl inny:

    "

    >O ile lampa nie wisi 2,5 metra nad ziemią (lub wyżej), co u mnie
    zdarza >się notorycznie.
    "

    Ja odnosilem sie do lamp studyjnych i problemu tego, ze lampa wisi 2.5m
    nad ziemia, wtedy taki pulpit ratuje sytuacje i tyle.

    O przydatnosci CLSa w terenie nie musisz mi mowic - z tym sie w pelni
    zgadzam:)

    --
    Pozdrawiam,
    Sawi

  • 37. Data: 2009-11-09 00:25:45
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

> [...]
    > nad ziemia, wtedy taki pulpit ratuje sytuacje i tyle.
    >
    > O przydatnosci CLSa w terenie nie musisz mi mowic - z tym sie w pelni

    Tak jak ja z pulpitem ;)

  • 38. Data: 2009-11-09 09:27:19
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-08 21:35:39 +0100, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> said:

    > Co cię zdziwiło?
    > Nie jedyne, ale często stosowane.
    > Taki nawyk, który pozostał mi po pracy LF

    Aaaaa, oki, zabrzmiało jak powszechna zasada (co byłoby bzdurą), a nie
    osobiste preferencje (te są niepodwarzalne ;-).

    de Fresz

  • 39. Data: 2009-11-09 09:32:57
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-08 21:33:23 +0100, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> said:

    > Zdjęcia - sesja portretowa - w lesie w czasie mżawki.
    > SB w worku foliowym. Bez agregatu prądotwórczego o obawy o porażenie i
    > zamoczenie lamp/eksplozji pilotów.

    Plener oczywiście rządzi się swoimi prawami i IMHO właśnie głównie w
    tym celu powstały rozbudowane systemy wielofleszowe oparte na
    "zwykłych" lampach. Po kontekscie wypowiedzi sądziłem (być może
    błędnie), że chodziło również o studio i ciekaw byłem przykładów w z
    tej działki.

    de Fresz

  • 40. Data: 2009-11-09 22:01:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Gotfryd Smolik news" Pine.WNT.4.64.0911071356430.3724@quad

    > Przykład:
    > http://nikoneurope-pl.custhelp.com/app/answers/detai
    l/a_id/15283

    Jakbym miał 6 lamp i błyszczący samochód oraz błyszczącą ścianę,
    postarałbym się o jakieś parasolki lub choćby o karki papieru. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'