  • 51. Data: 2012-03-27 11:13:35
    Temat: Re: Głosujcie na Asię!
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Nic odkrywczego i poziom kiczu.

    Taka dziedzina foto - beauty, fotografia mody itp.
    IMO jeśli trzymamy się tych warunków brzegowych to wyniki są świetne choć
    np. do Koray Birand-a jej daleko.

    > W życiu można mieć cały czas kaca, albo cały czas radochę.

    Myślę, że tu się mylisz. Wszystko pulsuje, taka natura.

    Pozdr.

  • 52. Data: 2012-03-27 16:54:24
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Wytlumacz mi jeszcze, dlaczego te ogladam przez trzydziesci sekund, a te
    > z poczatku watku przez piec? :)

    z tej okazji nakrecilem trzydziestosekundowy film

    http://marekaugustynski.blogspot.com/2012/03/film.ht
    ml

    marek

  • 53. Data: 2012-03-27 16:58:40
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/03/2012 17:10, Janko Muzykant wrote:
> [...]
    st-co.html
    do-instytucji.html

    > Wytłumacz mi jeszcze, dlaczego te oglądam przez trzydzieści sekund, a te
    > z początku wątku przez pięć? :)

    Bo jesteś drugim grupowym niespełnionym artystą-gawędziarzem od flaszki
    i ogórka.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 54. Data: 2012-03-27 17:17:45
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-03-27 16:58, kamil pisze:

    > Bo jesteś drugim grupowym niespełnionym artystą-gawędziarzem od flaszki
    > i ogórka.

    Jeśli Ty tak serio, to współczuję Ci tak ograniczonego rozumienia świata...

    PS. Jakoś w życiu nie udało się mi nigdy wypić kieliszka wódki, a po
    ogórkach generalnie rzygam (właściwie po jednym, do drugiego nigdy nie
    dotrwałem :)

    --
    pozdrawia Adam
    /publikując swe dane prowokujesz wszystkich do wszystkiego - Polaku,

  • 55. Data: 2012-03-27 17:37:26
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/03/2012 16:17, Janko Muzykant wrote:

> [...]
    >
    > PS. Jakoś w życiu nie udało się mi nigdy wypić kieliszka wódki, a po
    > ogórkach generalnie rzygam (właściwie po jednym, do drugiego nigdy nie

    To była metafora dekadencji i pseudofilozoficznego biadolenia, szkoda że
    nie zrozumiałeś. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 56. Data: 2012-03-27 17:45:20
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-03-27 09:13:35 +0000, "quent" <x...@x...com> said:

    > Taka dziedzina foto - beauty, fotografia mody itp.
    > IMO jeśli trzymamy się tych warunków brzegowych to wyniki są świetne
    > choć np. do Koray Birand-a jej daleko.

    O widzisz. Sam zaczynasz do tego dochodzić. Nie lepiej poszukać własnej
    drogi, niż naśladować - nieudolnie jak sam wyżej zauważyłeś kogoś
    innego?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 57. Data: 2012-03-27 17:50:14
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Bo jesteś drugim grupowym niespełnionym artystą-gawędziarzem od flaszki
    > i ogórka.

    Wyluzuj się. Dobrze, że krytykujesz ale powinieneś to robić z głową.
    Przyprzeć do muru, chwycić za jaja. A ty się szarpiesz niepotrzebnie,
    plecieć trzy po trzy. Wszystko da się skrytykować celnie.

    marek

  • 58. Data: 2012-03-27 17:58:50
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-03-27 17:37, kamil pisze:
    > To była metafora dekadencji i pseudofilozoficznego biadolenia, szkoda że
    > nie zrozumiałeś. :)

    Bo ja nie rozumiem metafor, w końcu brak mi jakiegokolwiek dystansu i
    filozoficznego myślenia.

    --
    pozdrawia Adam
    /chciałbym kiedyś napisać coś takiego, co z miejsca rozśmieszyłoby mnie/

  • 59. Data: 2012-03-27 18:23:43
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2012-03-27 17:45, JA wrote:
    > Nie lepiej poszukać własnej
    > drogi,

    Nie wiem, lepiej?

    > niż naśladować - nieudolnie jak sam wyżej zauważyłeś kogoś innego?

    Gdzie tak napisałem?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 60. Data: 2012-03-27 18:37:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > A to sorry, bo ja to oceniłem w świetle pozakomercyjnym. Jeśli to jest
    > tu konkretnie ''za kasę'', to sprawa ma się inaczej - jest popyt, jest
    > podaż (choć akurat ja chyba nie skorzystam).

    > Robienie czegoś ''pod dyktat'' jest w pewnym sensie marnowaniem
    > talentu. Z drugiej strony jeść trzeba...

    większość nas robi coś pod dyktat... bo jeść trzeba :)

    a czy ona marnuje talent...

    robi zdjęcia zarabia jest jej z tym dobrze... co chcieć więcej. Może sobie
    po cichu coś tam pstryka dla siebie do szuflady i kiedyś jak jej sie ta moda
    przeje do cna (i być może gdy odłoży tyle kasy ile uzna za stosowane) to
    bezie sobie robiła to co lubi.

    a może ona lubi to co teraz robi. ładne kolorowe obrazki wystylizowanych do
    wyrzygania modeli i modelek.