  • 61. Data: 2012-03-27 18:39:50
    Temat: Re: Głosujcie na Asię!
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JA wrote:

    > O widzisz. Sam zaczynasz do tego dochodzić. Nie lepiej poszukać
    > własnej drogi, niż naśladować - nieudolnie jak sam wyżej zauważyłeś
    > kogoś innego?

    a może sie szuka ale na na razie trzeba z czegoś żyć i zarabiac na
    szukanie...

    raczej glupio się szuka z pustym portfelem mieszkając na squacie.

  • 62. Data: 2012-03-27 21:46:14
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-03-27 16:23:43 +0000, quent <x...@x...com> said:

    > Gdzie tak napisałem?

    > choć np. do Koray Birand-a jej daleko.

    No dla mnie to wypisz wymaluj naśladowanie nieudolne.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 63. Data: 2012-03-27 22:19:52
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-03-27 21:46, JA pisze:
    > No dla mnie to wypisz wymaluj naśladowanie nieudolne.

    Ale ja nie mam pojęcia czy ona w ogóle go zna!

    www.elipsa.info

  • 64. Data: 2012-04-11 05:09:02
    Od: Bernard Wybierała <b...@g...com>

    On 26 Mar, 15:40, marek augustynski <m...@g...com>
    wrote:

    > Ja też cię zrozumiałem. Ale jestem sadystą;)
    >
    > marek

    Marku - Twoja krytyka Kustry to trochę tak jakby pokojowy malarz
    krytykował Leonarda... Daj sobie spokój...
    pozdrawiam
    Bernard
    www.bwstudio.com.pl

  • 65. Data: 2012-04-11 21:07:41
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2012-03-26 13:17, marek augustynski pisze:

> [...]
    a-kustra/

    > Widziałem fotki tej dziewczyny 5 lat temu. Marnuje swój talent. Joanna
    > niestety ma "ADHD" i zamiast pomyśleć, sprzedaje się w najprostszy
    > sposób. Jest to zresztą dosyć popularne wśród kobiet. Dochodzą do
    > sukcesu swoją żywiołowością, niecierpliwością. Nikt nie jest w stanie
    > ich zatrzymać, bo działają jak nakręcone, trzepią się jakby im życie
    > miało uciec.
    > Aśka stoisz w miejscu. Robisz martwe zdjęcia.

    Tak sobie zapytam: potrafiłbyś zrobić takie fotografie ? To tylko
    pytanie. Nie czy są piękne, autorskie, twórcze, rozwojowe. Tylko czy
    technicznie jesteś w stanie je oddtworzyć.

    wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 66. Data: 2012-04-11 23:03:30
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-04-11 19:07:41 +0000, crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> said:

    > ak sobie zapytam: potrafiłbyś zrobić takie fotografie ?

    Czy żeby ocenić jakość filmu - musisz umieć je kręcić? Jakość książki -
    musisz umieć je pisać? Jakość zupy - musisz umieć je gotować?

    Tak, technicznie bez problemu jestem w stanie to odtworzyć.
    I co?

  • 67. Data: 2012-04-12 00:01:06
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    On 11 Kwi, 21:07, crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> wrote:

    nna-kustra/

    > Tak sobie zapytam: potrafiłbyś zrobić takie fotografie ? To tylko
    > pytanie. Nie czy są piękne, autorskie, twórcze, rozwojowe. Tylko czy
    > technicznie jesteś w stanie je oddtworzyć.

    Nie robiłem, więc nie potrafię.
    Teraz ja.
    Gdybyś miał określić co jest najważniejsze w tych fotografiach. Twoimi
    słowami.

    marek

  • 68. Data: 2012-04-12 00:19:06
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Gdybyś miał określić co jest najważniejsze w tych fotografiach.

    Nie da się słowami określić tego, co jest najważniejsze w jakiejkolwiek fotografii.
    Słowo jest bezradne i nieporadne wobec obrazu (i vice versa).

    Pierwsze przykazanie fotografii - nie będziesz ględził przede mną.

  • 69. Data: 2012-04-12 00:39:40
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Nie da się słowami określić tego, co jest najważniejsze w jakiejkolwiek fotografii.
    Słowo jest bezradne i nieporadne wobec obrazu (i vice versa).

    > Pierwsze przykazanie fotografii - nie będziesz ględził przede mną.

    Pierwsze przykazanie życia - nie będziesz miał śmierci przede mną.

    marek

  • 70. Data: 2012-04-12 09:30:28
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Pierwsze przykazanie życia - nie będziesz miał śmierci przede mną.

    W kulturze masowej zapanował idiotyczny kult afirmacji życia, śmierć zaś traktowana
    jest z pogardą, oburzeniem, rodzi bunt i protest. Wszyscy trzęsą się przed śmiercią,
    stała się ona wręcz brzydkim słowem.

    Protestuje się przeciw eutanazji i aborcji, ogłasza żałoby, pewnie niedługo
    niedoszłych samobójców będzie się karać dożywotnim więzieniem...

    Powoli stajemy się zakładnikami życia, życie nas zniewala, jako nadrzędna wartość
    jest przebiegle wykorzystywane do ograniczania wolności - co tylko jest choćby
    troszeczkę zabójcze, śmiertelne i groźne powoli trafia na indeks i jest bezpardonowo
    zwalczane przez witalistyczne lobby, dążące do przekształcenia życia w zdrową,
    nieznośnie długą, bezpieczną i nudną wegetację.

    Jak widać nie ma już ucieczki, ratunku ani nadziei - nawet fotografia ma być żywa,
    nieśmiertelna i basta!

    Jakie to drobnomieszczańskie...