  • Data: 2012-03-26 16:16:32
    Temat: Re: Głosujcie na Asię!
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26/03/2012 15:01, marek augustynski wrote:

    > Pytam cię co takiego strasznego widzisz w odniesieniu się przeze mnie
    > do twojej wypowiedzi jeśli kierujesz się nadzieją. Mniejsza z tym.
    >
    > O pozach dalej.

    Nie o pozy chodzi i dobrze o tym wiesz. Chodzi o przypadkowość każdego z
    Twoich zdjęć. Po przeczytaniu kilku stron przemyśleń o zaglądaniu wgłąb
    duszy mam chyba prawo spodziewać się czegoś więcej, niż zdjęć na
    poziomie blogów 15-letnich buntowniczek z profilu humanistycznego w
    ogólniaku?

    > Czyli od "technicznych" przechodzimy do "nic".

    Zakończ więc tę dyskusję i pokaż kilka dobrych prac. Takich, że mnie i
    innym krytykującym zasznurujesz usta i sprawisz, że wydam chętnie te
    650zł na kurs fotografii skuszony Twoimi umiejętnościami. Tylko proszę
    bez dekadenckich autoportretów z gatunku "czarnio-biały niespełniony
    artysta chleje wódę przy papierosie". Nie daj się długo namawiać!

    > I znalazłeś przekaz u Aśki, więc postanowiłeś pogadać o moich
    > zdjęciach. Dzięki.

    Postanowiłem pogadać o Twoich zdjęciach, bo od dawna podśmiechuję się
    czytając pseudofilozoficzne przemyślenia, których uwieńczeniem jest
    jakieś przeciętne zdjęcie nie nadające się do wywieszenia na szkolnej
    gazetce.

    > Rozumiem, że odbierasz je jako sztuczne, bez uczuć, manekiny.
    > Przyjmuję krytykę. Ona mi mówi, że odbieramy rzeczywistość zupełnie
    > inaczej. To co dla mnie jest sztuczne dla ciebie jest naturalne.
    > (quent, czytasz?)

    Sprytny wybieg, nazwijmy bylejakość naturalnością. Niestety między
    amatorszczyzną a weryzmem granica jest dość wyraźna i Ty zdajesz się
    stać po niewłaściwej stronie.

    Podsumowująć - przestań Pan pieprzyć i pokaż zdjęcia.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net