  • Data: 2012-03-26 20:54:39
    Temat: Re: Głosujcie na Asię!
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-26 20:47, Czornyj pisze:
    > Twoja opinia nie wydaje mi się okrutna, ani mnie nie bulwersuje. Może nieco dziwi,
    bo dziwnym pomysłem jest dla mnie ocenianie komercyjnej fotografii modowej z
    perspektywy sztuki wysokiej - ale opinia jest jak dupa, każdy musi mieć taką czy
    inną, tego typu klimat Cię nie kręci, nie podoba się i sprawa jest jasna.

    A to sorry, bo ja to oceniłem w świetle pozakomercyjnym. Jeśli to jest
    tu konkretnie ''za kasę'', to sprawa ma się inaczej - jest popyt, jest
    podaż (choć akurat ja chyba nie skorzystam).

    > Nieporozumieniem jest dla mnie wyłącznie opinia Marka - "Marnuje swój talent",
    "zamiast pomyśleć, sprzedaje się w najprostszy sposób", do tego jakieś komunały nt.
    kobiecej natury...

    Robienie czegoś ''pod dyktat'' jest w pewnym sensie marnowaniem talentu.
    Z drugiej strony jeść trzeba...

    --
    pozdrawia Adam
    /największa teoria spiskowa na świecie? - każdy chce zarabiać/