  • Data: 2012-03-26 16:01:55
    Temat: Re: Głosujcie na Asię!
    Od: marek augustynski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    t-do-s_06.html
    ywach.html
    -do-instytucji.html

    > Pytasz o kompletny brak jakichkolwiek uczuć w modelach, sztuczne pozy,
    > wyuczone uśmiechy i wrażenie bylejakości bijące z każdego zdjęcia?

    Pytam cię co takiego strasznego widzisz w odniesieniu się przeze mnie
    do twojej wypowiedzi jeśli kierujesz się nadzieją. Mniejsza z tym.

    O pozach dalej.

    > W zasadzie nic nie pokazujesz, trzeba te gnioty wykopywać z forum ślubnego.

    Czyli od "technicznych" przechodzimy do "nic".

    > Ja nie szukam ładnych obrazków, ja szukam jakiegoś przekazu, a nie
    > przypadkowych i nieprzemyślanych portretów manekina od kogoś, kto uważa
    > siebie za autorytet i nauczyciela.

    I znalazłeś przekaz u Aśki, więc postanowiłeś pogadać o moich
    zdjęciach. Dzięki.
    Rozumiem, że odbierasz je jako sztuczne, bez uczuć, manekiny.
    Przyjmuję krytykę. Ona mi mówi, że odbieramy rzeczywistość zupełnie
    inaczej. To co dla mnie jest sztuczne dla ciebie jest naturalne.
    (quent, czytasz?)

    marek