  • 11. Data: 2011-05-31 14:13:53
    Temat: Re: Głosny wydech do zx7r
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-05-31 15:48:10 +0200, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> said:

    > Pomijając fakt, że wątek jest prowokacją, niestety Panowie Policjanci
    > mają w dupie wydechy.

    Spoko, będzie kiedyś może jakaś akcja pt. "zwlaczamy ryk z tłumików" i
    w świetle kamer paru pechowcom się oberwie.

    > Dziwi to niezmiernie, bo naprawdę łatwo wyłowić z tłumu hałasujące
    > bestie. Statystyki by się poprawiły. Przypuszczam jednak, że samo
    > przebadanie podejrzanego motocykla jest na tyle skomplikowane, że
    > zwyczajnie im się nie chce.

    AFAIK im wystarcza "uzasadniona wątpliwość" do zabrania dowodu i
    skierowania na badania techniczne.

    de Fresz

  • 12. Data: 2011-05-31 18:02:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 31 May 2011 16:13:53 +0200 osobnik zwany de Fresz
    wystukał:

    > AFAIK im wystarcza "uzasadniona wątpliwość" do zabrania dowodu i
    > skierowania na badania techniczne.

    może "oddane dowody": zaniżają im statystykę?

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl