  • 61. Data: 2014-01-28 02:07:43
    Temat: Re: Głośniki do komputera
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-27 19:28, JoteR pisze:

    > A czemu przedpiśca proponował zakup wieży, a nie samych głośników?
    > Podpowiedź: podłączanie samych głośników bezpośrednio do karty w komputerze
    > to ogólnie słaby pomysł.

    > Nie, bo to
    > a) niehigieniczne
    > b) niebezpieczne.

    Dlaczego? Do mojej miniwieży Philips kable wychodzą z głośników i
    końcówki (trzeba obskubać kawałek plastiku tych kabli i same druciki
    wtyka się do miniwieży (prawy głośnik, lewy głośnik). Miałam przedłużane
    kable, bo głośniki stoją pod sufitem i kable były za krótkie. Pięknie
    gra już ładnych pare lat, tylko laser od płyt padł. Już raz mnie
    oszukali pomocni fachowcy z Aliora i wywalilam 250 zł za naprawę, lasera
    mi złodzieje nie wymienili. Po dwóch dniach znowu ścieżki zaczęły
    przeskakiwać. Już nigdy nie dam się oszukać pomocnym fachowcom Aliora i
    Aliorowi.

    --
    animka

  • 62. Data: 2014-01-28 02:46:42
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-01-28 02:07, animka pisze:

> [...]
    > mi złodzieje nie wymienili. Po dwóch dniach znowu ścieżki zaczęły
    > przeskakiwać. Już nigdy nie dam się oszukać pomocnym fachowcom Aliora i

    Kto naprawia wieżę w banku?

  • 63. Data: 2014-01-28 07:42:56
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-27 23:41, gadacz pisze:
    > Za 150zł to nawet przyzwoitej karty dźwiękowej nie idzie kupić.
    > Niestety Autor wątku nie wspomniał na początku
    > czego oczekuje od tych "głośników".

    Odpuść sobie.
    Przeczytaj pierwszy post.
    Porównywanie nawet za takie pieniądze ma sens bo można kupić głośniki o
    diametralnie różnej jakości dźwięku.
    Piszę jako nie meloman ale człowiek któremu słoń na ucho nie nadepnął
    tak jak zapewne wątkotwórca.
    W dyskusje o złotych kablach się tu nie damy wciągnąć. Sorry widocznie
    nie ten target :-)

  • 64. Data: 2014-01-28 07:44:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-28 01:53, animka pisze:
    > To cztery litery Cię bolą, czy łokieć tenisisty?

    Poczytaj o chorobach zawodowych "komputerzystów" ;-)

  • 65. Data: 2014-01-28 09:10:27
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    animka nabazgrał(a):

    losnik-idealny-i39082
    > Oglądałam parę ciekawych listew pod telewizor, ale niestety obecnie dla
    > mnie za drogie, bo teraz wydałam na telewizor. W najbliższym czasie może
    > kupię jakąś dobrą listwę-głośnik.

    Jak coś kupować to raz a dobre a nie bawić się na raty bo wyjdzie to 2x
    drożej.

  • 66. Data: 2014-01-28 09:17:01
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 28 Jan 2014 01:46:01 +0100, animka napisał(a):

    > W moim telewizorze są opcje do ustawienia:
    > a) głośniki telewizora
    > b) głośniki zewnętrzne (czyli jak podłączę zewnętrzne głośniki to żrodlo
    > dźwięku przechodzi na głośniki. Chyba jasne? czy jeszcze nie?
    > Jest też przewodnik w telewizorze.
    > Uważam, że to wystarczające informacje.

    No no... Animka posługuje się logiką! Owszem, masz rację, ale kluczem jest
    słowo "źródło". Otóż jest to źródło małej mocy (niewystarczającej do
    napędzania głośników ale wystarczającej do napędzania słuchawek) które jest
    przełączane pomiędzy gniazdami słuchawkowymi a wejściem wmacniacza
    głośnikowego w telewizorze. A instrukcję radzę przeczytać bo jest znikoma
    szansa na to że jednak się mylę a ty masz rację :)
    Jeśli zdradzisz mi tajemnicę jaki to telewizor to przeczytam za ciebie tą
    instrukcję bo mnie samego zaciekawiło jakiego rodzaju to wyjścia :)
    --
    Jacek

  • 67. Data: 2014-01-28 12:36:53
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-01-28 07:42, z pisze:

    > Odpuść sobie.
    > Przeczytaj pierwszy post.

    No właśnie, przeczytaj

    > W dyskusje o złotych kablach się tu nie damy wciągnąć. Sorry widocznie
    > nie ten target :-)

    Masz rozdwojenie jazni?
    Co do wciągania, to już za pózno.
    Gość chciał głośniki, a już ma wzmacniacz, okablowanie,kolumny
    głośnikowe, głośniki samochodowe itp.
    Jeszcze i złota się doczeka, taka grupa, a co. ;-)

  • 68. Data: 2014-01-28 13:15:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-28 12:36, Dawid pisze:
    > No właśnie, przeczytaj

    Skoro "trudna język" ...
    to nie pogadamy :-)

    Bo ludzie mało piszą a jak jest okazja ;-) to się wtrącają również z
    opiniami o badziewności wszystkiego poniżej x zł.:-)

    Zapodałeś jakiś konkret dla wątkotwórcy? Bo ja tak.

  • 69. Data: 2014-01-28 13:18:57
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    z nabazgrał(a):

    > Skoro "trudna język" ...
    > to nie pogadamy :-)

    Nie wyciągaj trolla z KF-a szkoda klawiatury.

  • 70. Data: 2014-01-28 13:42:07
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-01-28 13:18, Chris pisze:
    > z nabazgrał(a):

    > Nie wyciągaj trolla z KF-a szkoda klawiatury.

    To już ci kf działa?
    No popatrz, analfabeta naprawił.