    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Głośniki do komputera
    Date: Tue, 28 Jan 2014 09:17:01 +0100

    Dnia Tue, 28 Jan 2014 01:46:01 +0100, animka napisał(a):

    > W moim telewizorze są opcje do ustawienia:
    > a) głośniki telewizora
    > b) głośniki zewnętrzne (czyli jak podłączę zewnętrzne głośniki to żrodlo
    > dźwięku przechodzi na głośniki. Chyba jasne? czy jeszcze nie?
    > Jest też przewodnik w telewizorze.
    > Uważam, że to wystarczające informacje.

    No no... Animka posługuje się logiką! Owszem, masz rację, ale kluczem jest
    słowo "źródło". Otóż jest to źródło małej mocy (niewystarczającej do
    napędzania głośników ale wystarczającej do napędzania słuchawek) które jest
    przełączane pomiędzy gniazdami słuchawkowymi a wejściem wmacniacza
    głośnikowego w telewizorze. A instrukcję radzę przeczytać bo jest znikoma
    szansa na to że jednak się mylę a ty masz rację :)
    Jeśli zdradzisz mi tajemnicę jaki to telewizor to przeczytam za ciebie tą
    instrukcję bo mnie samego zaciekawiło jakiego rodzaju to wyjścia :)
    --
    Jacek