  • 51. Data: 2014-01-27 16:58:21
    Temat: Re: Głośniki do komputera
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-27 14:45, animka pisze:
    > Ważne bardziej to co jest w głośnikach. MOC, a nie drewno.

    Co za jakość jak moc się szmocze w trzeszczącym cienkim plastiku :-)

    Przypomniała mi się z młodości wspaniała wieża firmy thompsonic z
    trylionami watów mocy ;-) Już wolałem stare polskie radio które dało się
    użyć jako wzmacniacza z całymi 5 watami. Ech... to były czasy. :-)

  • 52. Data: 2014-01-27 17:03:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-27 16:12, Marek pisze:
    > O rany... współczuję. Sam zauważyłeś, ze to zaniedbanie z Twojej strony.
    > Wbrew pozorom praca lekka a generuje takie kontuzje jak niezła harówka
    > fizyczna.

    Od dwóch lat dobrze mi robi jazda na rowerze. Tylko do tego potrafię się
    zmotywować :-) Z początku myślałem że to zły kierunek na moje cierpiące
    cztery litery ;-) ale okazało się że poprawienie ukrwienia dobrze robi
    na wszystko :-)

  • 53. Data: 2014-01-27 19:28:28
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "animka" napisała:

    > Bo mini Jack wtyka się do komputera.

    A czemu przedpiśca proponował zakup wieży, a nie samych głośników?
    Podpowiedź: podłączanie samych głośników bezpośrednio do karty w komputerze
    to ogólnie słaby pomysł.

    > Samego druta chyba nie włożysz.

    Nie, bo to
    a) niehigieniczne
    b) niebezpieczne.

    JoteR

  • 54. Data: 2014-01-27 21:12:27
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    > Logitech LS21 2.1
    > radar

    Kupię te.

    Dziękuję za wszystkie sugestie.

    Pozdrawiam

  • 55. Data: 2014-01-27 23:41:35
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2014-01-27 21:12, TM pisze:

    > Kupię te.
    >
    > Dziękuję za wszystkie sugestie.

    A ja tylko podsumuję te całą wypowiedzieć.

    Zacznijmy od tego, że głośniki
    za 150zł jeśli można to faktycznie nazwać głośnikami,
    to generują coś takiego jak "imitacja dźwięku".

    Pojawiła się tutaj wielka dyskusja na temat basów,
    sopranów i innych pierdoletów. Sęk w tym,
    że same głośniki w sobie nie wygenerują sensownego brzmienia
    bez porządnej karty dźwiękowej.
    Obecnie większość płyt głównych i zintegrowane na nich
    karty są dość przyzwoite, ale osobiście uważam,
    że dyskusja tak duża jak w tym wątku jest bardzo mocno zbędna.

    Za 150zł to nawet przyzwoitej karty dźwiękowej nie idzie kupić.
    Niestety Autor wątku nie wspomniał na początku
    czego oczekuje od tych "głośników".

    Podobna dyskusja pojawiła się tutaj na temat myszy...
    jedna z odpowiedzi mówiła: "szukam myszy za 50zł".
    Inny ktoś poleca coś z marketu za 25zł.

    Odnoszę jakieś wrażenie, że tutejsza grupa lekko upada,
    a porównywanie sprzętu w takich wartościach cenowych
    jest doszczętnie bez sensu.
    To tak jak porównywanie starego fiata 125p do jakiejś łady...
    Jedno i drugie jest szajsem.

    pozdrowionka
    i Autorowi życzę zadowolenia z zakupów.

    gadacz

  • 56. Data: 2014-01-28 01:40:09
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-27 15:15, Chris pisze:
    > animka nabazgrał(a):

    > Do TV to się kupuje Sounbara a nie głośniczki
    > np.
    > http://allegro.pl/soundbar-samsung-hw-d350-hw-d350-g
    losnik-idealny-i3908264974.html

    Oglądałam parę ciekawych listew pod telewizor, ale niestety obecnie dla
    mnie za drogie, bo teraz wydałam na telewizor. W najbliższym czasie może
    kupię jakąś dobrą listwę-głośnik.

    --
    animka

  • 57. Data: 2014-01-28 01:46:01
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    > Wiem że słuchawki nie potrzebują wzmacniacza.

    > Ręce opadają :) Animko, wiem że jesteś inteligentna inaczej ale RTFM! :)
    > (czyli "przeczytaj tą cholerną instrukcję")

    W moim telewizorze są opcje do ustawienia:
    a) głośniki telewizora
    b) głośniki zewnętrzne (czyli jak podłączę zewnętrzne głośniki to żrodlo
    dźwięku przechodzi na głośniki. Chyba jasne? czy jeszcze nie?
    Jest też przewodnik w telewizorze.
    Uważam, że to wystarczające informacje.

    --
    animka

  • 58. Data: 2014-01-28 01:48:12
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-27 16:15, Marek pisze:

    > Komentowałem jej tylko jedno, ostatnie zdanie. Uznała, iż na serio
    > uważam iż głośniki mogą posiadać spożywcze walory jak brak konserwantów. :-D

    O rany, od razu się wkurzyłam co to ma wspólnego i napisałam. Po co się
    czepiasz i mędzisz ciągle?

    --
    animka

  • 59. Data: 2014-01-28 01:50:15
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-27 16:18, Marek pisze:

    > A ja obiecuję nie używać humorystycznych komentarzy aby potem każdego z
    > nich nie tłumaczyć Tobie bo wtedy przestają być humorystyczne.

    Twoje humory to coś a'la rozjechany (twoim zdaniem) pies w IrfanView i
    mi te humory nie przypadają do gustu.

    --
    animka

  • 60. Data: 2014-01-28 01:53:39
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-27 17:03, z pisze:

> [...]
    > zmotywować :-) Z początku myślałem że to zły kierunek na moje cierpiące
    > cztery litery ;-) ale okazało się że poprawienie ukrwienia dobrze robi

    To cztery litery Cię bolą, czy łokieć tenisisty?

    --
    animka