  • 71. Data: 2014-01-28 14:03:13
    Temat: Re: Głośniki do komputera
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-01-28 13:15, z pisze:

    > Zapodałeś jakiś konkret dla wątkotwórcy? Bo ja tak.

    Dla zwykłego użytkownika wystarczające

    http://allegro.pl/cenowy-hit-glosniki-komputerowe-lo
    gitech-z323-2-1-i3889772190.html

    http://allegro.pl/logitech-z323-2-1-zobacz-konieczni
    e-i3901425560.html

    http://allegro.pl/glosniki-creative-inspire-a120-2-1
    -pilot-najtaniej-i3892510878.html

    http://creative.strefamarek.allegro.pl/glosniki-crea
    tive-2-1-inspire-t3300.html

    http://creative.strefamarek.allegro.pl/glosniki-crea
    tive-2-0-inspire-t10.html

    ale proponuję dozbierać do tego

    http://allegro.pl/creative-gigaworks-g500-i392492784
    3.html

  • 72. Data: 2014-01-28 22:03:06
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-01-28 02:46, Dawid pisze:

    > Kto naprawia wieżę w banku?

    Prawdopodobnie tak działa ubezpieczenie "przedłuż gwarancję do 5 lat" -
    nigdy nie korzystałem. 250 zł za czyszczenie soczewki, fajna sprawa,
    prawdopodobnie otwierana klapka a nie wysuwana tacka, to soczewka na
    wierzchu i czyścimy :D

  • 73. Data: 2014-01-28 22:05:25
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-01-28 07:44, z pisze:

    > Poczytaj o chorobach zawodowych "komputerzystów" ;-)

    ZTCP to zespół cieśni nadgarstka, lub coś o podobnej nazwie, ale może
    się mylę.

  • 74. Data: 2014-01-29 02:54:16
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-28 09:10, Chris pisze:
    > animka nabazgrał(a):

    >>> http://allegro.pl/soundbar-samsung-hw-d350-hw-d350-g
    losnik-idealny-i39082

    > Jak coś kupować to raz a dobre a nie bawić się na raty bo wyjdzie to 2x
    > drożej.

    Ja mogę sobie poczekać. Mam czas. Tylko głos w telewizorze mi działa na
    nerwy, a od starszego małego telewizora juz się odzwyczaiłam, chociaż ma
    super efekty dźwiękowe w swoich głośnikach.

    --
    animka

  • 75. Data: 2014-01-29 02:57:53
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    > Kto naprawia wieżę w banku?
    To nie w banku, tylko bank pozawierał umowy z jakimis serwisami,
    hydraulikami itd i ludzie mający konto w Aliorze mogą skorzystać z
    Pomocnych fachowców. Płaci się tylko za zużyty materiał. A dziady mnie
    tak w bambuko zrobili.

    --
    animka

  • 76. Data: 2014-01-29 02:59:37
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-28 07:44, z pisze:

    > Poczytaj o chorobach zawodowych "komputerzystów" ;-)

    To co tak walisz tym łokciem? Rower Ci na ręce (kierownica jako
    obciążenie rąk) pomaga? :D

    --
    animka

  • 77. Data: 2014-01-29 03:11:02
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    > No no... Animka posługuje się logiką! Owszem, masz rację, ale kluczem jest
    > słowo "źródło". Otóż jest to źródło małej mocy (niewystarczającej do
    > napędzania głośników ale wystarczającej do napędzania słuchawek) które jest
    > przełączane pomiędzy gniazdami słuchawkowymi a wejściem wmacniacza
    > głośnikowego w telewizorze. A instrukcję radzę przeczytać bo jest znikoma
    > szansa na to że jednak się mylę a ty masz rację :)
    > Jeśli zdradzisz mi tajemnicę jaki to telewizor to przeczytam za ciebie tą
    > instrukcję bo mnie samego zaciekawiło jakiego rodzaju to wyjścia :)

    Nie mam zamiaru Ci tu kserowac instrukcji. Może jutro zrobię zdjęcie z
    opcji do przełączania w telewizorze.
    Samsung UE 5000AW 32 cale.

    --
    animka

  • 78. Data: 2014-01-29 07:09:58
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-29 02:59, animka pisze:
    > To co tak walisz tym łokciem? Rower Ci na ręce (kierownica jako
    > obciążenie rąk) pomaga? :D

    To zależy od pozycji na tym rowerze ale akurat tych dwóch rzeczy bym nie
    wiązał ze sobą bo są inne ważniejsze :-)
    Generalnie poprawienie ukrwienia wpływa na wszystko :-)

  • 79. Data: 2014-01-29 09:42:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Jan 2014 03:11:02 +0100, animka napisał(a):

    > Nie mam zamiaru Ci tu kserowac instrukcji. Może jutro zrobię zdjęcie z
    > opcji do przełączania w telewizorze.
    Animko, instrukcje producenci publikują w internecie :)

    > Samsung UE 5000AW 32 cale.
    Według danych technicznych z strony producenta:
    Input&Output
    Component In (Y / Pb / Pr) x 1 ea
    Composite In (AV) x 1 (Common Use for Component Y) ea
    Digital Audio Out (Optical) x 1 ea
    HDMI x 2 ea
    RF In (Terrestrial / Cable Input) x 1 ea
    USB x 1 ea
    Headphone x 1 ea
    Scart x 1 ea
    CI Slot x 1 ea

    To lista wejść i wyjść. Zwróć uwagę na pozycję "Headphone x 1 ea ". jeśli
    nie znasz angielskiego, to jest wyjście słuchawkowe, zatem głośników bez
    wzmacniacza do niego nie podłączysz. Innych wyjść głosu (analogowych) nie
    ma. Są inne, cyfrowe, więc tym bardziej głośników bez wzmacniacza do nich
    nie podłączysz.

    --
    Jacek

  • 80. Data: 2014-01-29 10:09:16
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-01-29 02:57, animka pisze:

> [...]
    > hydraulikami itd i ludzie mający konto w Aliorze mogą skorzystać z
    > Pomocnych fachowców. Płaci się tylko za zużyty materiał. A dziady mnie

    To czym oni Ci to czyścili, jakimś alkoholem 100 letnim i pozłacaną szmatką?